Jannik Sinner u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca

Jannik Sinner

Proteklog vikenda u Rotterdamu, Jannik Sinner došao je do svog 12. ATP naslova i tako osigurao 3. mjesto na svjetskoj ATP ljestvici čime je postao prvi talijanski tenisač koji se plasirao u TOP 3 svjetskog teniskog vrha u pojedinačnoj kategoriji, uključujući muškarce i žene. Sinner svakim svojim sportskim nastupom privlači sve veći broj obožavatelja, kako među sportskim entuzijastima tako i van teniskih krugova. Svojim teniskim izvedbama postavlja nove rekorde u već ustaljenom teniskom poretku.

La Roche Posay i Jannik Sinner sklopili su partnerstvo kojim tenisač postaje globalni ambasador u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca prigrlivši vrijednosti robne marke La Roche Posay, kao što su autentičnost i izvrsnost, čime postaje vodeća figura u borbi protiv kožnih bolesti.
Ovom dugoročnom suradnjom planira se dodatno skrenuti pozornost na nedostatnu zaštitu i nedovoljnu educiranost opće javnosti o UV zračenju, istovremeno koristeći prednosti stručne inovativnosti robne marke La Roche-Posay i kultne linije krema za sunčanje, Anthelios. Naime, svake godine u svijetu više od 320 tisuća osoba oboli od melanoma kože što se u određenoj mjeri može pripisati i neadekvatnoj zaštiti prilikom izlaganja suncu. Upravo Sinner, koji cijele godine trenira i igra pod vedrim nebom, idealan je partner u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca, što predstavlja važan, ali često zanemaren javnozdravstveni problem.

Jannik Sinner, 23-godišnji je talijanski profesionalni tenisač. Osvojio je 12 ATP Tour pojedinačnih naslova, uključujući Grand Slam naslov na Australian Openu 2024. Došao je do polufinala Wimbledona, četvrtfinala preostala dva Grand Slama i finala triju Masters 1000 turnira, uključujući naslov na Canadian Openu 2023. godine. Protekle, 2023. godine nastupio je i u finalu Nitto ATP Finalsa. Na kraju godine doveo je Italiju do, njihove tek druge po redu, Davis Cup titule.

O ROBNOJ MARKI LA ROCHE-POSAY

Robnu marku La Roche-Posay preporučuje devedeset dermatologa širom svijeta, a njezina je misija pružiti dermatološka rješenja za njegu kože koja mijenjaju život. Kreirao ju je ljekarnik 1975. godine, a sada je prisutna u više od šezdeset zemalja. Nudi jedinstvenu liniju proizvoda za dnevnu njegu svih tipova kože kao dopune u liječenju pacijenata te promiče dobre prakse njege kože prilagođene svim kožnim problemima. Zahvaljujući svojim antioksidacijskim i umirujućim svojstvima, marka razvija formule s ekskluzivnom vodom bogatom selenijem, koja se također upotrebljava u termalnom centru marke, prvom dermatološkom centru u Europi. Proizvodi se razvijaju u skladu sa strogom izjavom o formuli s minimalnim brojem sastojaka te se miješaju u optimalnim koncentracijama.

Također, proizvodi robne marke La Roche-Posay podvrgnuti su strogim kliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su učinkoviti i sigurni za upotrebu, čak i na osjetljivoj koži. Godine 2020., robna marka otišla je korak dalje u svojoj predanosti zaštite planeta Zemlje. Osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba s proizvodima za zaštitu od sunca koje su dijelom izrađene od kartona, najavila je i dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 % u 2025. Od 2019. zaklada La Roche-Posay posvećena je i poboljšanju života djece koja boluju od karcinoma i njihovih obitelji.

Za više informacija posjetite mrežne stranice www.laroche-posay.com i pratite La Roche-Posay na Instagramu i Facebooku.