Nakon što je prošle godine iznimno uspješna akcija pod nazivom Raširimo krila zajedno dala vjetar u leđa udruzi Krila – terapijsko jahanje, broj korisnika koji je koristio terapiju povećao se za oko 40 posto. Značajna je to brojka za korisnike koji često nisu u mogućnosti priuštiti si trošak terapijskog jahanja. Zahvaljujući ovoj akciji i donaciji udruzi Krila, trošak terapije je smanjen 25 – 50 % te je veći broj korisnika mogao doći do potrebne terapije. Hvalevrijednu akciju pokrenule su prošle godine prvi put tvrtke Henkel i Konzum, a nakon sjajnih rezultata, akcija se nastavlja i u 2019.
Uoči blagdana i adventske groznice, najljepše je darivati one kojima je to najpotrebnije, a veselje u udruzi Krila, koje je izazvala ova akcija, teško je opisati. Udruga se bavi terapijskim jahanjem i već više od dva desetljeća pruža pomoć i podršku djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom. U svojim nastojanjima da što većem broju djece i odraslih omoguće sudjelovanje u programima terapijskog jahanja, udruga Krila je posebno ponosna na ovakve akcije. Uključiti se mogu svi koji do kraja prosinca u Konzum prodavaonicama kupe Persil, Silan, Somat ili Schwarzkopf proizvode. Po završetku akcije, u siječnju, udruzi će biti uručena donacija zahvaljujući kojoj će se omogućiti program terapijskog jahanja onima koji je to najpotrebnije. „Jako smo zadovoljni uspjehom ove akcije prošle godine jer smo omogućili da oko 40 posto više osoba sudjeluje u programu terapijskog jahanja. Ne trebam vam govoriti koliko je to njima bitno jer u pitanju su djeca i osobe s teškoćama u razvoju kojima ovaj tip terapije uvelike pomaže. Nadam se da će i ove godine akcija ostvariti jednak ili veći uspjeh i u ime svih naših korisnika hvala svima koji su se odazvali prošle godine i hvala Henkelu i Konzumu na nastavku ove suradnje na koju smo jako ponosni“, izjavio je Saša Tuksar, predsjednik udruge Krila – terapijsko jahanje.
„Mi smo jako sretni zbog uspjeha akcije prve godine i jako su nas obradovale vijesti i povratne informacije iz udruge Krila. Upravo s tim ciljem i ove godine, s našim partnerom Konzumom, nastavljamo suradnju na akciji, koja će nadamo se mnoge motivirati da se uključe i podrže rad udruge i njezinih članova i volontera koji nesebičnim radom svakodnevno pomažu velikom broju djece i odraslih koja je potrebno terapijsko jahanje. Znamo da se broj osoba i oboljenja za čije liječenje se preporučuje terapijsko jahanje, povećava iz dana u dan i znamo koliko im je bitna podrška. Zato se nadamo još većem uspjehu ove godine“, kazala je Marija Grđan, brand management/trade marketing management, Henkel.
„Odgovorno ponašanje u zajednicama u kojima djeluje ključna je odrednica poslovne politike Konzuma. Nastojimo ostaviti trag u svim područjima, od projekata kojima štitimo okoliš, do onih kojima osnažujemo svoje zaposlenike te akcija u kojima pomažemo lokalnim udrugama diljem Hrvatske. Veliko nam je zadovoljstvo kad imamo priliku pomoći, neovisno o tome radimo li to kroz projekte koje samostalno razvijamo ili u suradnjama s našim partnerima, među kojima je i Henkel. Zahvalni smo im što su nas i ovaj put prepoznali kao partnera od povjerenja i veselimo se uspjehu u ovom projektu, kao i drugima koji su pred nama. Pozivam sve naše kupce da se uključe u ovu akciju i tako podrže rad udruge, koji je nemjerljivo važan za terapiju djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.
Udruga Krila smještena je na imanju veličine 45 000 m2 na kojem se nalazi upravna zgrada, konjska štala, spremište, otvoreno i zatvoreno jahalište i terapijska staza. Terapija pomoću konja priznata je i dokazana metoda pomaganja djeci s teškoćama u razvoju da razviju i poboljšaju svoje vještine, kao i opće fizičko i mentalno zdravlje, stoga su se ovoj akciji Henkela i Konzuma najviše obradovali korisnici udruge. Osim rada s djecom, udruga promovira vrijednosti volonterskog rada kroz implementaciju volonterskih programa te humani i etički odnosa prema konjima odnosno životinjama općenito.