Nakon 13 godina u Hrvatskoj, trgovački lanac Lidl Hrvatska otvorio je svoju stotu trgovinu, i to u zagrebačkoj četvrti Špansko. Osim što je jubilarna stota u Hrvatskoj, trgovina u Španskom je 14. po redu u Zagrebu. Lidlova proslava povodom otvorenja stote trgovine danas se obilježava nacionalno. Naime, samo danas, Lidl je za sve svoje kupce pripremio 100 proizvoda po super atraktivnim cijenama koji će biti dostupni u svih 100 trgovina diljem Lijepe Naše. Otvorenje stote trgovine samo je jedan od uspjeha koje je Lidl ostvario u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još 2 trgovine – jedne nove u Splitu i jedne preuređene u Poreču.
Čast simboličnog rezanja vrpce na otvorenju stote trgovine pripala je voditelju trgovine Tomislavu Karauli, i to uz pomoć hrvatskih rukometnih reprezentativaca Zlatka Horvata, Marina Šipića i Davida Mandića. Program otvorenja moderirala je poznata voditeljica i pjevačica Sanja Doležal, a posjetitelje su uveselili preslatki mališani iz Kulturno-umjetničkog društva Croatia. Lidl je i ovo otvorenje tradicionalno popratio donacijom i time još jednom dokazao da itekako brine o onima kojima je pomoć najpotrebnija. Donacija od 100.000 kuna u proizvodima uručena je udruzi Mali zmaj koja pomaže nezbrinutoj djeci i siromašnim obiteljima. Za kupce stote trgovine u Španskom, Lidl je pripremio cjelodnevni zabavni program u blagdanskom kutku – uz DJ-a, kolo sreće te besplatne krafne, kavu, čaj i kuhano vino. U sklopu partnerstva Lidla i Hrvatskog rukometnog saveza, rukometni reprezentativci koji su prisustvovali otvorenju najsretnijim su kupcima dijelili potpisane rukometne lopte.
„Još od otvaranja prvih trgovina 2006. godine u Hrvatskoj, uvijek smo se trudili našim kupcima osigurati kupnju najkvalitetnijih proizvoda po najboljim cijenama. Danas kada diljem Hrvatske imamo 100 trgovina, naša filozofija, koju prepoznaju i naši kupci, i dalje je jednostavnost i učinkovitost. Sretni smo jer kupcima iz godine u godinu, osluškujući njihove potrebe, pružamo sve ugodniju kupnju i još zanimljiviji asortiman. Naš današnji uspjeh ne bi bio moguć bez povjerenja naših kupaca, koje nam poklanjaju već 13 godina. Hvala im od srca!“ – izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković.