Kompletiran je program četvrtog izdanja DIABLOGA, konferencije o blogerima i kreatorima sadržaja koja će se održati u srijedu, 20. studenog i čija je glavna tema Utjecaj kao biznis.
Tridesetak govornika sudjelovat će u programu koji se održava paralelno u dvije dvorane zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema i koji se sastoji od predavanja, prezentacija i panel diskusija, uz dodjelu nagrada za najbolje blogere i brendove.
Predavačima su se pridružili Rustam Nazarov, Digital Content Media Specialist tvrtke FOREO i izvršna urednica video odjela i voditeljica projekta Video magazines 24sata Anela Kuburaš.
Lifestyle vloggerica i autorica podcasta #nemojme Maša Zibar moderirat će okrugli stol “Kako iz utjecaja razviti biznis”, na kojem će sudjelovati i Željko Krešić, stariji planer u agenciji BBDO Zagreb koja razvija brendove poput Ožujskog, IKEA-e, Staropramena i Hrvatske turističke zajednice za domaće, regionalno i svjetsko tržište.
Sponzori i prijatelji četvrtog DIABLOGA su PBZ Card Premium Visa, Nescafe Dolce Gusto, Glaceau Smart Water, The Naked Grouse i Pan-pek.
Kotizacije za konferenciju u prodaji su putem sustava Entrio po cijeni od 750 kuna, a prodajna akcija 2+1 gratis traje do 19. studenog.
Sve novosti vezane uz konferenciju mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.