U sklopu kampanje Književni ljetni đir u knjižari Znanje u Gajevoj ulici u Zagrebu pojavio se prvi živi književni izlog u Hrvatskoj. Tijekom cijelog dana na plaži složenoj u izlogu knjižare, promotori čitaju najveće hitove ovoga ljeta koje su preporučili hrvatski izdavači 24 sata, Egmont, Fokus komunikacije, Mozaik knjiga, Planetopija, Profil knjiga, Stilus, Vorto Palabra i Znanje. Među njima ćete pronaći Izgubljeno cvijeće Alice Hart Holly Ringland, Nož Jo Nesboa, Smrtonosno bijelo Roberta Galbratiha, Lunu Iana McDonalda, Crvenu naranču Harriet Tyce i Tvornicu lutaka Elizabeth Macneal, dok su za ljubitelje publicistike predloženi Moja priča Michelle Obame, biografija Marilyn Monroe i Čudna smrt Europe Douglasa Murrayja. Odmaranje na plaži savršena je prilika za čitanje knjiga. Statistike pokazuju da ljudi više čitaju ljeti kada odlaze na godišnje odmore iako u tom razdoblju provode više vremena na otvorenome. Kampanja je osmišljena s ciljem poticanja čitanja s obzirom na dokazane pozitivne učinke čitanja na ljudsko zdravlje, poboljšanje kognitivnih sposobnosti te stjecanje novih znanja, jer ipak je znanje na prvome mjestu.
Čitatelji koji se zateknu u Zagrebu u razdoblju od 1. do 13. srpnja također mogu sudjelovati u izlogu i pritom osvojiti vrijedne nagrade. Svi koji sjednu u izlog, ispred palme koju je oslikala Greta Grubišić-Čabo, te se u njemu fotografiraju i objave fotografiju na društvenim mrežama Facebook ili Instagram uz hashtag #ljetouznanju, ulaze u nagradni natječaj u kojem mogu osvojiti vrijedne poklon pakete knjiga. Najbolja fotografija po izboru stručnog žirija sastavljenog od predstavnika tri izdavačke kuće koje sudjeluju u nagradnom fondu, bit će nagrađena paketom koji sadrži svih 36 predstavljenih naslova. Detaljna pravila nagradnog natječaja objavljena su na web stranici Znanje (znanje.hr/ljeto-u-znanju).