Oral-B proglašava vladavinu malih slatkih osmijeha. Uz omiljene likove iz “Snježnog kraljevstva” i “Ratova zvijezda” avantura blistavih zubića dobila je nastavak i sada je još jednostavnija i bolja za zube svakog mališana.
Roditeljima je ponekad teško uvjeriti malene da je zubiće potrebno redovito prati dvaput dnevno. Zato je Oral-B u suradnji s Disneyjem osmislio električnu četkicu Oral-B Stages Power Kids s likovima iz Snježnog kraljevstva i Ratova zvijezda kako bi djeci svakodnevnu dentalnu higijenu pretvorili u filmsku avanturu. Četkica s mekanim vlaknima koja su prilagođena za dječja usta kompatibilna je s aplikacijom Disney MagicTimer by Oral-B.
„Oral-B Stages Power Kids je četkica koja uklanja više zubnih naslaga nego obična četkica. Također se pokazalo se da će devet od 10 djece zubiće prati dulje uz aplikaciju MagicTimer. To je ono što je roditeljima najvažnije, a Oral-B se pobrinuo da djeci omogući potpuno novo iskustvo pranja zubića“, izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica Procter&Gamblea.
Oral-B je marka zubnih četkica broj 1 koju upotrebljava najviše stomatologa diljem svijeta. Četkica Oral-B Stages Power Kids primjerena je za djecu iznad tri godine starosti.
„Od iznimne je važnosti djeci od najranije dobi prenijeti zdrave navike, a oralna higijena je jedna od važnijih u ovoj dobi. Zato pozdravljam sve korake koje Oral-B poduzima kako bi i roditeljima i nama stomatolozima olakšao preventivno djelovanje na području oralnog zdravlja“, rekla je stomatologinja Dinka Vinković na predstavljanju pametne električne četkice Oral-B Stages Power Kids.
Briga o zdravim i blistavim zubićima među dnevnim je prioritetima i u obitelji Gojić-Mikić. Iako cijela obitelj uživa u slasticama, zdrave navike triju djevojčica se ne preskaču.
„I našim je djevojčicama ponekad potreban zabavan poticaj i motivacija kako ne bi preskočile jutarnje i večernje pranje zubića. Oral-B Stages Power Kids je baš ono što nam treba da spojimo toliko važno dentalno zdravlje i zabavne trenutke. Oduševljene su aplikacijom MagicTimer i zapravo su im dvije minute prekratke: uz magični mjerač vremena i prebrzo im prođu“, izjavila je Ljupka Gojić Mikić, poznati model i majka triju djevojčica.
Oral-B se pobrinuo i za zabavno ljeto. U nagradnoj igri koja traje od 1. do 28. lipnja za svaku kupnju proizvoda Oral-B u vrijednosti od 50 kuna možete zaigrati i igru u kojoj možete osvojiti 10 dječjih kofera Samsonite s omiljenim Disney likovima koji su pritom puni igračaka. I ljetna avantura najljepših osmijeha može započeti.