Kao nacionalna, a potom i regionalna pobjednica natjecanja Veuve Clicquot Business Award, nagrade koja se na godišnjoj razini dodjeljuje zaslužnim ženama, Hrvatsku je na konferenciji Veuve Clicquot X Women Forum u Francuskoj predstavljala dizajnerica Aleksandra Dojčinović, gdje se družila s pobjednicama iz cijelog svijeta. Program je započeo u Parizu, a nastavio se u gradiću Reimsu, u prekrasnoj pokrajini Champagne.
Aleksandri, kao jednoj od deset odabranih žena iz cijelog svijeta, koje svojim primjerom ruše stereotipe i društvene barijere, pomiču granice i mijenjaju poduzetničke klime u svojim zemljama, pripala je čast sudjelovati na poduzetničkom forumu, na kojem je predavanje održala slavna tenisačica i poslovna žena Venus Williams. Ona je tom prilikom govorila o stvaranju svog športskog, a potom i poslovnog carstva, naglašavajući koliko je važno pritom biti hrabar i ne posustajati, čak ni onda kada se prepreke čine nepremostive.
„Na isti način i sama razmišljam o poslu. Nikada nisam opravdanja tražila u činjenici da sam takozvanog ‘nježnijeg’ spola, niti me uvriježeno mišljenje da je biznis ‘muški teritorij’ ikada obeshrabrivalo u naumu da stvorim svoju tvrtku i pretvorim je u svoje malo, ali stabilno carstvo. Ponosna sam što sam upravo ja odabrana predstavljati svoju zemlju, ali i cijelu regiju na druženju s ovim divnim poduzetnicama svijeta, budući da sam bila sličnih godina kao i Madame Clicquot, kada sam odlučila osnovati svoju tvrtku. Velika je razlika, naravno, u tome što je ona odlučila postati poduzetnica u 19. stoljeću, kada su žene u tom svijetu bile nepoželjne i nije ih niti bilo, a nama je danas ipak puno lakše, predrasudama unatoč. Njih je uvijek bilo i uvijek će ih biti, jednostavno ih treba ignorirati i poništavati radom i rezultatima“ – govori naša uspješna dizajnerica, koja unutar svoje tvrtke zapošljava tridesetak ljudi, mahom žena.
Budući da je Madame Clicquot, žena koju od milja nazivaju Velikom damom šampanjca, rođena u Reimsu, baš u francuskoj pokrajini Champagne, druženje je nastavljeno upravo tamo, kao sjećanje na ženu koju činjenica da je ostala udovica u dobi od 27 godina s trodišnjom kćeri nije pokolebala da posrnulo obiteljsko vinsko carstvo osovi na noge. Upravo zahvaljujući njoj šampanjac se počeo širiti s francuskog tržišta i postao je svjetski poznat, a priču je brendirala stavljajući žute oznake na boce šampanjca, što se održalo do danas. Osim toga, pokrenula je i inovativnu tehniku proizvodnje šampanjca kakvog danas znamo, a u pokrajini Champagne to se još uvijek radi ručno, kao nekoć, u što se imala prilike iz prve ruke uvjeriti i naša dizajnerica.
Madame Clicquot umrla je 1866. godine, a u svojih doživljenih 89 godina uspjela je svoju tvrtku Veuve Clicquot Ponsardin pretvoriti u vodećeg prodavatelja šampanjca, a njezin neustrašivi poduzetnički duh danas živi upravo kroz ovo priznanje koje se svake godine dodjeljuje ženama poduzetnicama i menadžericama raznih uspješnih korporacija.