“Vrtim Zdravi Film” uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i donio neke novosti. Uz učenike sedmih razreda u program su se uključili i šesti razredi, koji su u vrijeme nastave na daljinu uvid u projekt dobili putem interaktivnih radionica i predavanja. Projektom je ove godine obuhvaćeno više 13.500 djece, 2.000 više od planiranog, što je najveći broj učenika u školskoj godini.
Do sada je projekt “Vrtim Zdravi Film” obuhvatio više od 43.000 osnovnoškolaca u devet sezona, koliko se provodi u suradnji Hrvatskog školskog sportskog saveza i tvrtke Nestlé. Glavni cilj je usvajanje pozitivnih životnih navika kod djece, podrška roditeljima i javno-zdravstvenim institucija u smanjenju pretilost i prekomjerne tjelesne težine.
“Za odlične rezultate ove sezone uvelike su zaslužni profesori, koji su kroz posebno pripremljene prezentacije za rad na daljinu prezentirali gradivo, kvizove znanja i radne zadatke na koje su djeca odgovarala slanjem svojih ideja, prijedloga i fotografija. Novi način nastave potaknuo je sve uključene da budu posebno kreativni i postavio temelje za daljnji razvoj projekta” – izjavioje Ivan Dujić, glavni tajnik Hrvatskog školskog sportskog saveza.
U sklopu projekta učenici se educiraju o osnovnim postulatima pravilne prehrane, važnosti redovite tjelesne aktivnosti, a dotiču se i teme poremećaja u prehrani poput anoreksije i bulimije.Sadržaj je kreiran od stručnjaka nutricionista uz podršku profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Posebnost projekta je da isključuje promociju proizvoda kompanije prema djeci.
“Još jednom se pokazalo kako je VZF odličan projekt, lako prilagodljivog sadržaja koji potiče djecu na promišljanje i aktivaciju, što je dodatna vrijednost uz znanje koje usvajaju. Vjerujem da je sadržaj iz pojekta pomogao roditeljima i inspirirao ih da više uključe djecu u planiranje obroka, kupovnu namirnica i pripremu hrane koju vole.” – izjavila je Koraljka Novina Brkić, nutricionista kompanije Nestlé Adriatic.
“Vrtim Zdravi Film” dio je globalne inicijative za zdraviju djecu, a koja je u 2019. godini postigla najveći uspjeh do sada i dosegla čak 27.2 milijuna djece te su hrvatski školarci dio te inicijative. Dodatno, Nestlé aktivno radi na stalnom unaprijeđivanju nutritivnog sastava svojih proizvoda, kroz stalno smanjivanje količine šećera, soli i zasićenih masnoća u proizvodima, izbacivanje umjetnih bojila, uvođenje većih količina povrća, orašastih plodova, sjemenki, mahunarki i mekinja u proizvode, edukacija društva o pravilnoj prehrani te educiranje trudnica i rodilja o važnosti dojenja.
Edukativan materijal za učenje o pravilnoj prehrani kroz igru možete potražiti na Nestlé stranicama.