Uoči sportskog ljeta i za vrijeme održavanja jednog od najvećih nogometnih turnira u Europi, ljubitelji nogometa mogu potražiti inspiraciju na travnjaku i krenuti na uzbudljivo putovanje kako bi proveli kvalitetno vrijeme na odmoru. S obzirom na to da je 12 % hrvatskih putnika* motivirano za putovanje na sportski događaj, Booking.com predstavlja tri europska odredišta koja će ljubiteljima nogometa omogućiti vrhunsku nogometnu zabavu ovog ljeta.
Torino, Italija
Putnici u potrazi za zabavnim nogometnim iskustvom ovog ljeta mogu razmisliti o putovanju u Torino kako bi istražili sve što taj grad nudi. Ovaj talijanski grad u regiji Pijemont očarat će vas umjetničkim galerijama, crkvama, restoranima, parkovima i vrtovima, kao i stadionom Allianz, koji je dom jednog od najvećih talijanskih nogometnih klubova. Ako želite najbolji doživljaj na svom putovanju, krenite u Torino: grupni obilazak muzeja automobila bez čekanja u redu i posjetite jedan od najvećih muzeja automobila na svijetu. Putnici mogu pogledati rijetke kolekcije automobila od sredine 19. stoljeća do danas. Muzej je definitivno vrijedan posjeta za sve ljubitelje automobila.
Gdje boraviti: Samo 20 minuta vožnje od stadiona Allianz nalazi se Hotel Indigo Turin. U njemu se gosti mogu opustiti u elegantnim sobama opremljenim mekanim posteljinama, kišnim tuševima u spa stilu i luksuznim kozmetičkim potrepštinama za opuštanje nakon dana ispunjenog nogometom. U hotelskom restoranu poslužuje se ukusan bife doručak, a u modernom baru gosti mogu uživati u ukusnim koktelima. To znači da će uživati u gostoljubivom boravku prije nego što se upute do obližnjeg centra grada s vrhunskim restoranima, luksuznim trgovinama te očaravajućim umjetničkim galerijama i muzejima.
Lyon, Francuska
Za putnike koji vole nogomet i hranu, francuski grad Lyon glavni je grad gastronomije i regije Auvergne-Rona-Alpe. Lyon je poznat po povijesnim i arhitektonskim znamenitostima te po tome što je od 1998. godine dio Svjetske baštine. Osim kulturnog i gastronomskog ugleda, njegov nogometni stadion nalazi se samo pola sata izvan centra Lyona. Do njega je lako doći unajmljenim automobilom ili javnim prijevozom. No prije nego što krenete na utakmicu, zašto ne biste uživali u divnim domaćim specijalitetima tijekom privatnog gastronomskog obilaska Lyona u trajanju od 2,5 sata. Možete i posjetiti muzej kinematografije i naučiti više o povijesti kinematografije i audiovizualnih tehnika koje su se razvijale stoljećima. Tako putnici mogu iskusiti sve što Lyon nudi – sport, povijest, hranu ili kulturu.
Gdje boraviti: Bayard Bellecour autentična je povijesna kuća u samom srcu Lyona. Ovaj hotel nudi pravi prikaz vrijednosti i priča ljudi iz prošlosti Lyona. Uživajte u svim modernim udobnostima u tradicionalno uređenoj zgradi koja se nalazi u blizini bazilike Notre Dame de Fourvière i Muzeja likovnih umjetnosti u Lyonu. Od ovog je hotela također vrlo jednostavno doći do stadiona Groupama automobilom ili javnim prijevozom.
München, Njemačka
Njemačka je zemlja nogometa, a München je odličan grad ako želite doživjeti njemačko nogometno iskustvo. Obilazak grada s pristupom stadionu Allianz Arena odlično je mjesto za početak, kako bi putnici iskusili sve tijekom istog obilaska. Obilazak uključuje putovanje po gradu uz priliku da uživate u pivskoj kulturi Münchena, neogotičkoj arhitekturi i mnoštvu moderne umjetnosti, a zatim se zaputite na mjesto na kojem trenira lokalna momčad kako biste dobili ekskluzivan uvid iza kulisa jednog od najuspješnijih njemačkih nogometnih klubova.
Gdje boraviti:Hotel Metropol by Maier Privathotels nalazi se u centru Münchena. U objektu vas čeka vrhunsko gostoprimstvo. Zahvaljujući svojoj centralnoj lokaciji u blizini glavnog željezničkog kolodvora, predstavlja savršenu polazišnu točku za istraživanje Münchena. Ovaj objekt udaljen je samo nekoliko minuta hoda od lokacije Theresienwiese, gdje se svake godine održava festival piva Oktoberfest.
–
*Istraživanje je naručio Booking.com, a neovisno je provedeno na uzorku odraslih osoba koje su tijekom zadnjih 12 mjeseci bile na privatnom putovanju s noćenjem, planiraju putovati tijekom 2024. godine te su uključene u planiranje putovanja.
Uzorak se sastojao od 32.300 ispitanika s 32 tržišta (njih 2000 iz SAD-a, 800 iz Kanade, 1800 iz Meksika, 800 iz Kolumbije, 1800 iz Brazila, 800 iz Argentine, 1800 iz Australije, 500 s Novog Zelanda, 800 iz Španjolske, 800 iz Italije, 1800 iz Francuske, 1800 iz Ujedinjenog Kraljevstva, 1800 iz Njemačke, 800 iz Nizozemske, 500 iz Danske, 500 iz Švedske, 400 iz Hrvatske, 800 iz Švicarske, 800 iz Belgije, 800 iz Irske, 800 iz Portugala, 1800 iz Indije, 800 iz Kine, 500 iz Hong Konga, 800 iz Tajlanda, 800 iz Singapura, 500 iz Tajvana, 800 iz Vijetnama, 800 iz Južne Koreje, 1800 iz Japana i 500 iz Ujedinjenih Arapskih Emirata), koji su anketirani u siječnju ili veljači 2024.