Na samom početku Adventa, povodom predstavljanja nove etikete, koju je ove godine dizajnirao poznati street umjetnik Tomislav Lončarić Lonac, otvorena je izložba koja slavi „30 godina Božićnog piva“. U atriju Galerije Klovićevi dvori, u prigodnom blagdanskom postavu, izložene su etikete Božićnog piva, koje su od samih početaka ove posebne tradicije dizajnirali brojni istaknuti umjetnici.
Ožujsko Božićno pivo i njegova etiketa s vremenom su postali posebno, prepoznatljivo mjesto hrvatske vizualne kulture. Od 1990. godine do danas etiketu su kreirali: Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić, Mladen Veža, Bruketa&Žinić, Ivica Propadalo, Livijo Rajh, Marko Tadić, Zlatan Vehabović, Mladen Donadini, Miron Milić, Manuel Šumberac, Saša Šekoranja, Rene Bachrach Krištofić, Ivona Jurić, Nikolina Zanetti, Stipan Tadić i Monika Meglić. Ovom društvu istaknutih umjetnika pridružio se i Tomislav Lončarić Lonac, čija je etiketa ove godine po ocjeni žirija Zagrebačke pivovare izabrana kao najbolja. “Zahvaljujem se Ožujskom na ovoj prilici jer zaista mi je čast biti u ovom društvu. Etiketa prikazuje pogled kroz prozor na jednu božićnu scenu i pivo koje se hladi. Posebna je jer je ovo prvi put da sam stvarao koristeći digitalnu tehniku i zato mi se jako sviđa. Naravno, na vizualu je i jubilarna brojka 30 za svaki dosadašnji rođendan”, poručio je Tomislav Lončarić Lonac.
Posljednjih 30 godina Zagrebačka pivovara blagdane obilježava specijalnom edicijom Ožujskog Božićnog piva. “Ovu tradiciju veže 30 zaista lijepih priča od kojih je svaka drugačija, jedinstvena, ali sve imaju zajedničku poruku, a to je da zajedno širimo dobre emocije i da ove blagdanske dane uživamo u druženju i posebnim trenucima koji su sasvim sigurno ljepši uz poseban okus Božićnog piva”, izjavila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.
Osmišljeno i proizvedeno za uživanje u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim nastaju vrijedne uspomene. “Jako smo ponosni na tradiciju Božićnog piva i na suradnju sa svih 30 umjetnika koji su dali svoj potpis etiketi i na najbolji mogući način povezali umjetnost, tradiciju, blagdane, a kako vidimo na etiketi koja ove godine krasi Božićno pivo i modernu street umjetnost”, dodao je Matej Marinović, junior brand manager Ožujskog piva.
Otvorenje izložbe nisu propustili ni brojni umjetnici te brojni poznati koji u blagdansko vrijeme uživaju u aromi i okusu Božićnog piva. Izložba “30 godina Božićnog piva” otvorena je u sklopu BAŠ NAŠ Adventa u Klovićevim dvorima, koji je započeo ovom jubilarnom proslavom, a mogu je pogledati svi posjetitelji Adventa do kraja prosinca. Izložbeni postav u čarobno uređenom adventskom okruženju mnoge će nostalgično podsjetiti na duh prošlih Božića dok uživaju u stvaranju novih nezaboravnih uspomena.