Nova vizija stila

jesen/zima

Jesen/zima 2024. označava osvježenje modnog duha H&M-a. Puna bogatih tonova, intrigantnih detalja i fokusiranih silueta, ova sezona donosi vrlo posebnu kolekciju za H&M. Kolekcija jesen/zima 2024. bit će dostupna u odabranim trgovinama diljem svijeta i online na hm.com od 12. rujna 2024.

Ova kolekcija puna je posebnih inspiracija i kvalitetnih materijala. Koža, pletenina, svjetlucavi komadi zajedno pokazuju snagu H&M-ovog modnog umijeća. Sve je u sjajnoj odjeći: prave ikone garderobe. Kampanja omogućuje modi da zablista,” Eliana Masgalos, glavna dizajnerica ženske odjeće u H&M-u.

Svaki komad u kolekciji spaja različite priče i inspiracije: bezvremenski glamur i svestranost dizajna iz sredine stoljeća. Tamne i sofisticirane nijanse drva i retro interijer. Trajna ljepota kalifornijskih filmskih sirena. Ciklus stilova kroz desetljeća: od 20-ih, preko 60-ih, 90-ih do danas

Kampanja za jesen/zimu 2024. odražava to bogatstvo i raznolikost: uključuje niz glazbenika, modela i kulturnih lidera. Fotograf Sam Rock i redatelj Albert Moya stvorili su ga kao slavlje mode, individualnosti i osobnog stila. Odvažna je, čista, moderna i snažna. Ikone kao što su Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega i Lux Gillespie – odražavaju da je H&M uvijek podržavao sjajnu modu i samopouzdanje.

jesen/zima

Odjeća je ultraprofinjena. Atmosfera sredine stoljeća vidljiva je u odijelima, kutijastim jaknama i mikrosuknjama. Tu su i tragovi vintage stila: perle i niti u pletenini, kožnim i mrežastim haljinama. Za dodatnu raskoš tu su komadi od kože i antilopa. Pletiva uključuju rastezljive vunene suknje i obavezne prsluke i kratke hlače. Paleta boja uključuje niz smeđih nijansi, od karamele do tamnog mahagonija. Tamnocrvena i zelena su tu za arhivski dojam, dok crna i bijela djeluju kao akcenti. Od modnih dodataka ističu se cipele s petom i okruglim vrhom, cipele s nitnama i krznene papuče. Torbe su elegantne, a nakit varira od minimalističkih do neobičnih.

Za muškarce, raspoloženje krojačkog klasicizma, u kombinaciji s raskoši, se nastavlja. Ključni komadi su kožni kaput srednje dužine i svjetlucavi sako od tvida. Odjevni predmeti spajaju duh praktičnosti s individualnošću – poruka koja je ključna za H&M-ov etos velike mode za sve.

“Ova kolekcija je proslava onoga što jesmo i trenutak za potvrdu da je H&M uvijek fokusiran na sjajnu modu.” Kampanja je posvećena oslobađanju mode i samoizražavanja – svatko odjeću prilagođava na svoj način i u svom stilu. Poruka je da je raznolikost moć”, Jörgen Andersson, direktor brenda u H&M-u.