Ovog petka, u jutarnjim satima u Opatiji otvorena je nova inovativna poslovnica SKATT-a za najam alata i uređaja za čišćenje. Inovacija leži u korištenju pametnih pretinaca, sličnih onima za poštanske pošiljke, koje je tvrtka Piklean d.o.o. razvila posebno za potrebe najma alata. Usluga jedostupna svim građanima i pravnim osobama po iznimno povoljnim uvjetima, a rezervaciju alate je moguće napraviti putem WhatsAppa u tri jednostavna koraka.
Pristupi se stranicama najamalata.com i pronađe željeni alat, putem WhatsAppa pošalje se rezervacija i povratno se dobiju sve upute, uključujući i QR kod za otvaranje pretinca s odabranim alatom.
SKATT poslovnica u ACI marini je prva takve vrste na svijetu. Osim daljnjeg širenja poslovnica, već postavljamo samostalne pametne pretince “SKATTomate” na lokalitetu Rijeke, gdje će usluga funkcionirati po istom principu. Kroz uslugu pokrivamo širok asortiman alata, a u ACI marini stavljamo poseban fokus na uređaje za čišćenje, zbog izražene potrebe na brodovima ali i okolnim mjestima s puno apartmana i turističkih objekata.
Zašto uopće iznajmljivati alat?
Jeftinije je, možete iznajmiti kvalitetniji alat od onoga koji si možete priuštit, ne brinete o ispravnosti i garancijama, ne morate imati mjesto za skladištenje istog kad ga ne koristite (što je 99.9% vremena), te ne morate posuđivati od prijatelja i biti “dužni usluge” ili još gore dovesti se u neugodnu situaciju ako prestane raditi. O potrebi same usluge, ali i visokoj kvaliteti usluge koju pružamo kroz naše procese, svjedoči i najbolji prosjek Google recenzija u Europi u domeni najma.
Osim same usluge najma alata, za sve koji razmišljaju o kupnji alata, SKATT je prvi u Hrvatskoj koji omogućuje besplatno testiranje alata prije kupovine. To znači da alate u najmu možete iznajmiti na jedan dan, a ako vam se proizvod svidi, maloprodajna cijena će se smanjiti za jedan dan najma. Dok mnogi očekuju da kupujete alate “na slijepo”, mi mijenjamo pristup u korist potrošača.
Komentar vlasnika:
Najam alata u sklopu brenda SKATT je usluga nastala iz osobne potrebe, ali i uočavanja nedostatka kvalitetne usluge na tržištu. Ljudi ponekad ne znaju koji alat je ispravan za njih, ne usuđuju se koristiti ga bez savjeta i podrške, ili zaziru od najma jer nisu upoznati s benefitima. Tu SKATT ulazi sa svojom ponudom, podrškom prilikom odabira potrebnog alata i video uputama za korištenje samih alata. Veliku pažnju posvećujemo upravo korisničkoj podršci, od ljubaznosti, video uputama za rukovanje s alatima i razumijevanja potreba korisnika gdje nam fokus nije na alatu koji je potreban već zahvatu koj korisnik želi odraditi.
Brzi rast od 80% godišnje u ovoj financijski zahtjevnoj i dinamičnoj industriji ostvarujemo jer od prvog dana temeljimo razvoj poslovanja u svim aspektima na podacima i analizama. Otvaranje ove poslovnice će nas dodatno osnažiti u regionalnom širenju ali i jedinstvenoj prednosti u skorom širenju globalne SKATT franšizne mreže.
–
Foto: Freepik