ReStyloh – mjesto za pronalazak održivih inspiracija

restyloh

Možemo li bez odjeće i obuće? Odgovor je ne možemo – odjeća je u piramidi potreba jedna od tri ljudska prioriteta – uz hranu i sklonište. No, iako je korisna za čovjeka, nije i za planetu Zemlju uzmemo li u obzir da je za proizvodnju samo jedne pamučne majice, prema procjenama, potrebno 2.700 litara pitke vode (riječ je o količini koju jedna osoba popije u dvije i pol godine). Imajući u vidu koliko je tekstilna industrija potencijalno opterećenje za okoliš potrebno je dobro promisliti o načinu konzumacije mode. Jednu od mogućih alternativa nudi platforma ReStyloh.

ReStyloh je najbrže rastuća regionalna digitalna platforma zaljubljenika održive mode i lifestylea, na kojoj možete prodati, razmijeniti te pokloniti rabljenu odjeću, obuću i modne dodatke. ReStyloh je inspiriran riječima reduce, reuse, recycle i restyle. Način korištenja je zabavan i lagan – možete se ulogirati s Google računom u dva klika, a prednosti su te što se korisnici lako i jednostavno povezuju u male zajednice – skupine koje dijele istu veličinu i ukus. Mnoge naše poznate i utjecajne osobe korisnici su ReStyloh platforme pa se nerijetko i njihovi komadi mogu naći na prodaji: Helena Livaković, Mirjana Mikulec, Ida Prester, Korana Marović, Ognjen Bagatin, Damir Ciglar i mnogi drugi.

Novitet na ReStyloh platformi je news sekcija namijenjena svima koji žele kupovati i živjeti održivo, izgledati moderno, jesti zdravo, imati održiv dom, a pri tome donijeti najbolju odluku za sebe te sukladno tome doprinijeti i zaštiti Planeta. Misija portala je osvijestiti čitatelje i korisnike da postoje lijepe i učinkovite održive alternative svemu što trenutno koristimo i kupujemo. Održiva dermokozmetika, moderni dizajni odjeće, prekrasni materijali koji se lako održavaju i dulje traju, zdrave opcije hrane i pića koje su nevjerojatno ukusne, hobiji i izleti, umjetnost i još mnogo toga.

ReStyloh se postepeno razvija od mjesta na kojem možete samo kupiti ili prodati svoju odjeću i obuću u mjesto gdje i brendovi mogu pričati o svojim aktivnostima, vrijednostima i naporima da omoguće kupcima održive proizvode i usluge. Misija ReStyloh News je dokazati, suprotno popularnom mišljenju, da je lagano i dostupno živjeti održivo, da opcije postoje te da mogu biti kvalitetnije i zdravije. Okruženi smo izvrsnim održivim opcijama koje zaslužuju da se o njima piše“ – izjavila je Dijana Dražetić, osnivačica platforme ReStyloh.