ZIGN Studio: Zalandova privatna robna marka

zign

Zalando, vodeća e-commerce destinacija za modu i životni stil, pokreće kolekciju ZIGN Studio svoje privatne robne marke ZIGN. ZIGN Studio napredna je kolekcija koja primjenjuje ateljerski pristup dizajnu, pri čemu je limitirana kolekcija usklađena i ujednačena u pogledu kreativne vizije. Sastojeći se od 41 ženskog i 39 muških artikala tekstila, obuće i dodataka, kolekcija ZIGN Studio usredotočuje se na vrhunsku kvalitetu i primjenu najnovijih, inovativnih materijala, dok istovremeno integrira i kružni dizajn. Svaki je model izrađen s posebnom pažnjom, prije svega uz inovativne materijale i dizajnerske detalje, suvremene krojeve i modularne dizajnerske elemente za još veću svestranost nošenja odjevnih predmeta.

Dizajnerski tim Zalandove privatne robne marke pristupio je stvaranju ZIGN Studio kolekcije kao prilici za promišljanje svog procesa dizajna, od početnih skica sve do konačnog proizvoda, pokrivajući cjelokupni životni ciklus proizvoda, od nabave materijala i osmišljavanja dizajna sve do procesa proizvodnje. Kolekcija ZIGN Studio objedinjuje najnovije inovacije na području industrije materijala, uključujući poboljšane postupke proizvodnje materijala, organske sirovine, obnovljive sirovine te reciklirane materijale. Inovativni materijali koji se koriste u proizvodnji uključuju tkanine izrađene od obnovljive drvne celuloze, kao što je Naia™ Renew, umjetnu kožu organskog porijekla proizvedenu od taloga kave, reciklirani mrežasti najlon, kožu od gljiva te druge obnovljive i reciklirane materijale. Također, upotrebljavaju se reciklirane boje i pigmenti.

Kolekcija integrira modularne dizajnerske elemente , koji odjevnim predmetima daju svestranost i više mogućnosti nošenja. Modularni elementi poput odvojivih rukava na pernatim jaknama čine modele nosivima na više načina (u ovom slučaju i kao jakna i kao prsluk). Velik dio kolekcije dizajniran je u skladu s Kriterijima o kružnom dizajnu kružne mode i uz upotrebu jednog materijala, što podrazumijeva da se odjevni predmeti proizvode od najmanje 95 % samo jednog materijala. Tako se modni dizajn artikala uklapa u biološki ili tehnički ciklus, tj. biološku razgradnju ili recikliranje te regeneriranje u nove resurse.

Sara Diez, potpredsjednica odjela za privatne robne marke, održivost i D&I proizvode, rekla je: „Naši privatni brendovi su inkubator novih ideja: oni su naš testni poligon za inovativna rješenja u modi, posebno u područjima održivosti, kružnosti, raznolikosti i uključenosti. Naša privatna robna marka ZIGN predvodi naš rad na održivosti i kružnosti dizajna te me raduje što danas mogu predstaviti njegovo novo poglavlje: kolekciju ZIGN Studio. Kolekcija kombinira trendi dizajne sa svakodnevnom nosivošću, inovativnim materijalima, modularnošću i kružnim pristupom. U skladu je s našom ambicijom ponuditi izvanrednu vrijednost i kvalitetu našim kupcima, uz istovremeno promicanje inovacija.”

Kreativni koncept za prvo izdanje kolekcije – za sezonu Jesen/Zima 2023. – temelji se na zamisli “Natureverse”: međuigri prirode i tehnologije. Taj se koncept odražava u dizajnu koji objedinjuje inovativne materijale te zemljane teksture i tonove. Kolekciju karakteriziraju oštre konstrukcije, digitalni renderi i teksturirani elementi nadahnuti geološkim formacijama.

Ova je kolekcija sada dostupna kupcima na svim Zalandovim tržištima.