Jennifer Lopez ponovno u glavnoj ulozi brenda Guess

Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja: glumicu, pjevačicu, plesačicu, poduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu- Jennifer Lopez kao glavno lice
brenda.

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.

Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to. ” – Jennifer Lopez

Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess Jeans i Guess Accessories Storeovima.