Imate li hrabrosti biti jedinstveni i diferencirati se na tržištu? Četvrta industrijska revolucija dovodi u pitanje osnove maloprodajnog modela. Budite inovativni, kreativni i izađite iz okvira jer samo tako imate šansu za uspjeh. Trgovci će se morati probuditi i upustiti u avanture kako bi bili uspješni u vrijeme koje je pred nama. Također, poslušajte što hrvatski kralj čipsa kaže o ključnim faktorima uspjeha.
Na konferenciji će se analizirati najnoviji trendovi u FMCG industriji, govorit će se o razvijanju novih proizvoda i inovacijama, novim pristupima na maloprodajnom tržištu, modelima poslovanja i konceptima u retailu. Pozivam sve vaše čitatelje da 22. 10. 2019. dođu na 5. FMCG Retail Summit gdje će imati priliku čuti i Kanaanovu uspješnu priču iz prve ruke, izjavio je Zvonko Popović, vlasnik, Kanaan d.o.o.
Prilagođavamo li se promjenama u okruženju i ponašanju potrošača? Kako učinkovito prilagoditi procese, način razmišljanja i izvedbu unutar trgovina u vrijeme globalnih promjena u maloprodaji. Što je sve potrebno za razvoj brandova i uspješna lansiranja te kako se tu uklapaju sampling kampanje? Saznajte koji su ključni koraci za provedbu uspješne kampanje i kako dosegnuti ključnu javnost.
Na FMCG Retail Summitu govorit ću o tome kako je jedina konstanta s kojom se suočavamo promjena, koliko je važno biti agilan i kako suradnja može donijeti izvanredne rezultate i postignuća izvan granica očekivanja. Također ću govoriti o tome kako se pristup proteklih godina promijenio u pogledu potrošača, kupaca i prodajnih mjesta, kako globalni trendovi utječu na nas lokalno i što radimo kako bismo održali korak s promjenama, najavila je Natalija Verbič, Customer Marketing Manager Balkan West, Mars Inc.