Novi modeli Nokia telefona odgovaraju na pokušaje tvrtke da pametne telefone učini pristupačnijim i dugotrajnijim kako bi potaknuli korisnike da dulje zadrže svoj telefon.
Uređaji prate globalno izvješće o trendovima koje otkriva da 76 posto želi telefone koji mogu izdržati duže vrijeme.
Ruben Lehmann, Potpredsjednik za Europu, HMD Global:
„Uvijek osluškujemo što naši potrošači žele i što im se sviđa kod naših uređaja, ovi novi telefoni, prošli su ogromnu količinu testova izdržljivosti. Dakle, dok su u rukama naših obožavatelja, potpuno smo sigurni da im se može vjerovati da će godinama nesmetano raditi, bez obzira na cijenu.
Uz izdržljivi dizajn, kod pojedinih uređaja bit će uključeno prošireno jamstvo, sigurnost i ažuriranja OS-a kako bi se potrošače potaknulo da ih duže drže uz sebe.”
INTERAKCIJA S TELEFONOM
Prema istraživanju, toliko se oslanjamo na svoje telefone da ih dodirujemo u prosjeku 163 puta dnevno, provodeći 17 sati i 30 minuta tjedno gledajući u ekran – što je ekvivalent gledanju prve dvije sezone Igre prijestolja neprestano.
Korištenje mobilnih telefona na globalnoj je razini poraslo za 84 posto tijekom posljednjih 10 godina, a 76 posto sada tvrdi da “voli” svoje telefone. Ova ‘ljubav’ učinila je to da mobiteli postanu središte svih dijelova našeg života – 57% koristi svoje telefone za kupovinu, 72 posto za nadzor svojih financija, dvoje od troje (61 posto) za kondiciju, treninge i praćenje, dok se 60% sada okreće svojem telefonu kako bi platili transakcije.
Pet načina kako koristimo telefone:
- Pretražujemo internet
- Pretražujemo društvene mreže
- Slušamo glazbu
- Igramo se
- Dopisujemo se
DUŽE ZADRŽAVANJE TELEFONA
Kada je riječ o tome koliko dugo europljani zadržavaju telefone, u prosjeku čekamo dvije i pol godine prije nego što ih zamijenimo. Samo jedan od tri ispitanika čuva svoj telefon duže od tri godine (27 posto). Unatoč tome, tri četvrtine (76 posto) prizna da želi zadržati svoj telefon duže i (79 posto) ako bi uređaji s vremenom održavali performanse. Jedan od dva ispitanika (55 posto) zabrinuto je kako njihova stalna nadogradnja utječe na okoliš, a četvrtina (48 posto) zabrinuta zbog prekomjernog proizvedenog elektroničkog otpada.
Ruben Lehmann, potpredsjednik za Europu, HMD Global:
“Razumijemo da se uz produženo jamstvo, mjesečno sigurnosno ažuriranje i tri godine nadogradnje OS-a može učiniti još mnogo toga za rješavanje problema e-otpada i održive potrošnje. Zbog toga neprestano radimo na razvoju naše ponude i nastavljamo nadograđivati ove početne korake. Prema European Environmental Bureau, kada bi svi u Europi koristili svoje pametne telephone jednu godinu duže, do 2030 bismo mogli uštedjeti toliko ugljika kao da dva milijuna automobila sklonite s ceste.”
NAŠA TEHNOLOGIJA POVJERENJA
Povjerenje je važan čimbenik pri odabiru mobilnog partnera – 79 posto kaže da im je važno znati da je njihov telefon siguran. Više od polovice (57 posto) priznaje da je zabrinuto zbog prevara, a iznenađujućih 17 posto kaže da su već prevareni.
Unatoč tomu, 25 posto priznaje da će čekati barem dva tjedna da preuzmu sigurnosna ažuriranja, dok jedna od tri osobe (31 posto) ne zna ima li njihov telefon posljednja sigurnosna ažuriranja ili ne što ih ostavlja izloženima prevarama i hakerima. Više od 40 posto ne preuzima ažuriranja uopće jer vjeruje da to ništa ne vrijedi.
Pet razloga zbog kojih ljudi u Europi ne preuzimaju sigurnosna ažuriranja:
- Misle da nema koristi (40 posto)
- Brinu se da će im usporiti telefon (14 posto)
- Vjeruju da će ažuriranja učiniti telefon zastarjelim (11 posto)
- Zabrinuti su da će ažuriranja zauzeti previše prostora na telefonu (9 posto)
- Vjeruju da će oštetiti telefon (4 posto)