Croatia osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je javnosti predstavilo LAQO – prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje. Lansiranjem ovog proizvoda, Hrvatska se pridružuje malom broju europskih zemalja s ovakvom vrstom osiguranja.
LAQO je novi digitalni brend na hrvatskome tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan, brz i pametan način. Ugovaranje auto osiguranja sada je moguće u samo par klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu, a cijeli proces traje manje od minute. Na Android i iOS uređajima, dostupna je i LAQO aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata. Pomoću LAQO aplikacije moguće je brzo i jednostavno prijaviti štetu, a, ukoliko je sve u redu, ponuda stiže već u roku od 24 sata.
„Pametnim digitalnim rješenjima, kao što je LAQO, Croatia osiguranje odgovara na izazove budućnosti. Ponosan sam što smo okupili tim izvrsnih stručnjaka u Croatiji, spojili njihovo znanje i inovativnost te razvili potpuno digitalno osigurateljno rješenje, koje je u cijelosti hrvatski proizvod, usporediv s najboljima u svijetu. Kao tržišni i digitalni lider, trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda. S LAQO osigurateljnim rješenjem donosimo tehnološki najnaprednije osiguranje na ovim prostorima i podižemo razinu digitalizacije ukupnog osigurateljnog tržišta“, izjavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.
Osim jedinstvenog korisničkog iskustva, LAQO nudi i atraktivne cijene uz jasan i transparentan proces ugovaranja. Poseban benefit je maksimalnih 50 posto bonusa za sve klijente, a uz policu autoosiguranja moguće je uzeti i šest dodatnih opcija (Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Zaštita bonusa, Tuča, Sudar sa životinjom i Kasko basic). LAQO donosi još jednu inovaciju na domaće tržište, a to je poseban popust onim korisnicima koji voze manje, po principu „manje voziš, manje plaćaš“.
Prema nedavnom istraživanju agencije Hendal, više od polovice Hrvata (62 posto) za vrijeme pandemije češće je koristilo digitalna rješenja nego prije, s time da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge. Kada je riječ o redovitom korištenju digitalnih financijskih usluga, istraživanje je pokazalo kako građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja. Ovi podaci pokazuju kako na osigurateljnom tržištu postoji velika potreba i prostor za digitalnim inovacijama, a upravo LAQO nudi pravi odgovor za to.
Policu LAQO osiguranja moguće je ugovoriti putem web stranice www.laqo.hr, dok je LAQO aplikaciju moguće skinuti na App Store i u Google Play trgovini. Sve dodatne informacije mogu se dobiti na LAQO Facebook i Instagram društvenim mrežama, a na raspolaganju je i digitalna korisnička podrška na Viberu i Messenger chatu, uskoro i na WhatsAppu.
Ovim digitalnim rješenjem Croatia osiguranje na najbolji način promiče vrijednosti Adris grupe koja u svim svojim tvrtkama njeguje kulturu izvrsnosti, okrenuta inovativnim poslovnim rješenjima i budućnosti.