Na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova u prehrambenoj industriji “Međunarodni zeleni tjedan Berlin 2020.”, kojeg godišnje posjeti više od 400 000 posjetitelja i kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner, među vodećim svjetskim kompanijama predstavila se i Atlantic Grupa s paletom poznatih brendova: Argeta, Barcaffe, Donat, Cedevita i Cockta. Prvog dana sajma, koji je i najvažniji za izlagače, hrvatski paviljon posjetili su predsjednik Vlade Andrej Plenković u društvu ministrice poljoprivrede Marije Vučković i predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića, a tradicionalnu jutarnju kavu s posebnom porukom popili su na izložbenom prostoru Atlantic Grupe. Kao regionalni lider u segmentu proizvodnje hrane i pića Atlantic Grupa promiče koncept održivog poslovanja, shvaćajući odgovornost koju ima kao važan gospodarski subjekt, nastojeći u svoje procese u što je moguće većoj mjeri implementirati ekološki prihvatljive i energetski učinkovite principe.
“Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijeva inzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi”, izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
Strategija koju Atlantic Grupa implementira posljednjih godina, a koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate. S obzirom na proizvodne kapacitete, količina otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti smanjena je za 18 posto u posljednje četiri godine. U istom razdoblju količina otpada koji opterećuje deponije je prepolovljena. Odličan primjer je također smanjivanje potrošnje vode za 5 posto tijekom posljednje tri godine, što je količina vode s kojom bi se moglo napuniti 10 olimpijskih bazena. Posebno je naglašeno kako nema alternative održivom poslovanju pa je uz vlastito dizanje ljestvice važno također partnere i potrošače poticati na odgovorno ponašanje prema okolišu.
Svoj doprinos tzv. zelenoj inicijativi, uz bok najjačim svjetskim proizvođačima, predstavili su na sajmu u Berlinu i brendovi Atlantic Grupe. Argeta je napravila veliki korak prelaskom s klasične na aluminijsku ambalažu, smanjujući ugljični otisak te količinu otpada. U kategoriji kave, Barcaffe se pohvalio inovacijama u proizvodnji ambalaže, koja se sastoji od 70 posto obnovljivih izvora te smanjenjem težine ambalaže što je rezultiralo smanjenjem emisije stakleničkih plinova za 63 posto. Briga o održivosti prirodnih resursa nit je vodilja i u strategiji branda Donat Mg, koji se puni s onoliko prirodne mineralne vode koliko samostalno istječe iz izvora, a neprekidnim nadzorom razine podzemne vode osigurava se dostupnost izvora i budućim generacijama. Inovacija na kojoj se u Donatu ubrzano radi je i razvoj punjenja u 100 % recikliranoj plastičnoj ambalaži. Cedevita je pak najavila da u 2020. godini prelazi na novu ambalažu što će smanjiti ambalažni otpad za 180 tona, a ugljični otisak za 269 tona emisije CO2 na godišnjoj razini. Aspekti održivosti već su tradicionalno vezani za brand Cockta koji je poseban po autentičnom okusu baziranom na biljnim ekstraktima i prirodnom CO2 te se može pohvaliti kako ne sadrži umjetne arome niti kofein.