Majke važno je brinuti se o sebi

majke

Svaka treća majka misli da su druge majke bolje od njih, dok svaka druga kaže da nema dovoljno vremena za sebe zbog svakodnevnih obiteljskih obaveza. Pokazuje ovo prvo istraživanje o samopouzdanju žena u Hrvatskoj. Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska već više od dvije godine provodi kampanju #nepobjedive u kojoj ulaže velike napore kako bi osnažili žene u svim njihovim ulogama te se pozicioniraju kao brend koji doprinosi samopouzdanju žena.

Kako bi podsjetili sve majke na važnost brige o sebi, povodom Majčinog dana na policama BIPE mogu se pronaći brojni proizvodi iz asortimana dekorativne kozmetike, proizvoda za njegu lica, tijela i kose, te brojni parfemi poznatih svjetskih brendova po odličnim cijenama i pogodnostima koje traju do 8. svibnja ili do isteka zaliha.

Želimo poručiti kako razumijemo da uloga majčinstva može biti iznimno zahtjevna. Isto tako, znamo s koliko se izazova žene svakodnevno susreću da bi uspješno balansirale između obiteljskog života i karijere. Zadovoljna žena će u konačnici biti i dobra majka, stoga im želimo poručiti da je sasvim u redu nagraditi se za sav trud koji svakodnevno ulažu i uzeti malo vremena za sebe.” – izjavila je Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.

Poklon za majke

Za sve one koji traže idealni poklon za svoju majku, svoje najmilije ili za sebe, očekuju ih odlični popusti u BIPI na velik dio asortimana proizvoda dekorativne kozmetike te proizvoda za njegu lica, tijela i kose. Brojni parfemi poznatih svjetskih brendova sniženi su čak do 40 %, a u vikendu od 2. svibnja do 5. svibnja kupce očekuje do 30 % popusta na proizvode prirodne kozmetike i zdravu hranu. Svi kupci koji su članovi BCdigital i BIPA card programa vjernosti ostvaruju dodatnih 5 % popusta na već snižene proizvode.
Uz odlične popuste, u BIPI se mogu pronaći brojni proizvodi poznatih brendova poput: Aura, Equa, Schwarzkopf Gliss, L’Adria, Melem, Milani, Nivea, PUPA Milano, Q+A, Revolution, Tangle Teezer, The Elements, Women’s Secret i Ziaja.