Dizajn boce maslinovog ulja “Istriana”, nakon velikih D&AD Pencil i Dieline nagrada, osvojio je broncu u kategoriji Package design na London International Awards, festivalu kreativnih nagrada na kojemu se još od 1986. godine nagrađuje kreativna izvrsnost u svim oblicima.
“Ovo je jedan od najrenomiranijih i najtežih natjecanja u struci, tako da nas je vijest o osvojenoj LIA nagradi stvarno jako obradovala”, oduševljeno su izjavili iz Studija Tumpić/Prenc.
Specifičan i inovativan dizajn “Istriane” pridobio je naklonost stručnog internacionalnog tima, na čelu s Marjorieth Sanmartin, glavnom kreativnom direktoricom Philipp und Keuntje i fischerAppelt u Njemačkoj. Sanmartin iza sebe ima golemo iskustvo, koje uključuje kreativan rad za svjetske brendove kao što su Audi, Lamborghini, Citroen, C&A i ostale, ali i iskustvo u žiriranju bitnih međunarodnih kreativnih natjecanja, među kojima i Cannes Lions.
Ove je godine Studio Tumpić/Prenc jedina agencija iz Hrvatske, ali i čitave regije, koja je uspjela izboriti nagradu među velikom konkurencijom. Ponovno se tako mali grad poput Rovinja, sjedišta Studija, pronašao kraj velikih, razvijenih središta poput Tokya, New Yorka, Sydneya, Toronta i mnogih drugih, kao što se i samo maslinovo ulje “Istriana” pronašlo u konkurenciji sa svjetski poznatim brendovima poput Heinza, Orea, Heinekena ili Burger Kinga.
“Istriana” je brend klijenta E Pluribus Unum, čiji je cilj oživiti i njegovati tradiciju proizvodnje maslinovih ulja na području Istre, uz pružanje autentičnog istarskog doživljaja. Pobjednički dizajn, naglašavajući tradiciju, seže u prošlost. Naime, istarsko maslinovo ulje smatralo se sinonimom kvalitete još u doba Rimskog Carstva. S njegovim raspadom Istra prestaje uživati stečeni ugled, no zbog svojih prirodnih preduvjeta za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja, 90-ih godina vraća status jedne od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Ponovno se pronalaze fragmenti zaboravljenog znanja, što potom daje život suvremenom maslinarstvu. Upravo tako boca prikazuje rekonstrukciju fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Jednom kada se boca položi u kutiju, postaje dio specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Dodajmo i kako je narančasti ton terakote posebno izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži postotak prave istarske zemlje na kojoj klijent njeguje 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
U realizaciji ovog projekta pomogle su talijanske tvrtke Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.