Disney Channel i Disney Junior od 1. kolovoza dostupni na MAXtv-u Hrvatskog Telekoma.
Novim ugovorom The Walt Disney Company i Hrvatski Telekom nastavljaju uspješnu suradnju. Svjetski poznati zabavni i informativni TV kanali koji su godinama prisutni na domaćem tržištu Fox, Fox Life, Fox Crime, Fox Movies, National Geographic, Nat Geo Wild, 24kitchen i Baby TV zajedno uz novo dodani Disney Junior i Disney Channel bit će dostupni korisnicima Hrvatskog Telekoma putem IPTV, DTH i OTT usluga.
Irina Totova, potpredsjednica i generalna direktorica za Disney u Balkan regiji, rekla je: “Disney je snažno usmjeren na stalno poboljšanje i razvoj svojih linearnih kanala u Hrvatskoj i regiji. Drago nam je da je obnovljen ugovor s našim pouzdanim partnerom Hrvatskim Telekomom i da gledatelji u Hrvatskoj mogu uživati u izvrsnim pričama na našim dobro etabliranim kanalima, kao i na nedavno lansiranim kanalima Disney Channel i Disney Junior.”
“Odličan TV sadržaj je nešto što gledatelji uvijek cijene i na što stavljamo poseban naglasak. Naše platforme, bilo da se radi o vrhunskim sportskim sadržajima, zabavnim, informativnim ili programima za djecu, prepoznate su po pružanju najboljeg TV sadržaja koji se neprestano obogaćuje. Zadovoljni smo zbog najnovijih dodataka našim platformama, jer ako postoji jedan brand koji je sinonim za zabavu, to je Disney”, dodao je Richard John Brešković, direktor Sektora rezidencijalnog marketinga u Hrvatskom Telekomu.
Disney Channel je namijenjen djeci od 6 do 12 godina te nudi sjajne priče pune glazbe, prijateljstva i dobre zabave. Program kanala sastoji se od popularnih emisija poput “Miraculous: Pustolovine Bubamare i Crnog Mačka“ i “Amphibia”. Sadržaj Disney Channela podržava vrijednosti koje pomažu djeci da se suoče s izazovima odrastanja, potiču ih da vjeruju u sebe, ispunjavaju snove i provode vrijeme s obitelji i prijateljima.
Disney Junior poziva predškolce i njihove roditelje u čaroban svijet zabave i mašte s likovima koje djeca iznimno vole, uz naslove poput “PJ Masks“, “Spidey and His Amazing Friends“, “Mickey Mouse Funhouse“, “Bluey” i mnoge druge. Disney Junior nastavlja regrutirati novu publiku jačajući emocionalnu povezanost s ranim djetinjstvom i roditeljima.