IKEA vjeruje da mirisi doprinose stvaranju dobre atmosfere – mogu utjecati na to kako se osjećamo, njima možemo popraviti raspoloženje, utjecati na stanje uma bez obzira na to osjećamo li se osnaženo ili usredotočeno, i što je najvažnije, mirisi nam stvaraju osjećaj smirenosti. Upravo stoga wellbeing je u središtu nove suradnje i okosnica nove kolekcije IKEA mirisa za dom.
Kolekcija je osmišljena uvažavajući skandinavski dizajn – s fokusom na prirodu, naš izvorni dom. Svoj asortiman mirisa za dom IKEA je osvježila novim mirisima koji obećavaju osebujnu atmosferu – svaki od osam inspirativnih mirisa posebno je razvijen kako bi savršeno odgovarao različitim životnim aktivnostima kod kuće. Dolaze u različitim formatima – od lučica preko mirisnih vješalica do mirisnih svijeća u staklenim ili keramičkim posudama. Trajnost svijeća kreće se od 12-satnog do 60-satnog ciklusa gorenja i dostupne su u različitim veličinama. Posude su osmišljene s naglaskom na dugovječnost jer se svaka od njih, kad svijeće izgore, može iskoristiti za neku novu svrhu.
„Uzbuđeni smo što svojim kupcima možemo ponuditi priliku da nastave personalizirati svoje prostore na pristupačan način, a koji se prije svega usredotočuje na wellbeing“, kaže Karin Gustavsson, voditeljica dizajna asortimana i proizvoda u IKEA of Sweden AB. “Dodaci za dom su u središtu prostora koji se trudi biti personaliziraniji, a novim svijećama želimo potaknuti kupce da osjećaju više ugode i snažniju povezanost sa svojim domovima”, dodaje Karin.
Dva od osam mirisa osmislila je Ilse Crawford – i oba su ukorijenjena u drvetu. Naime, imajući na umu skandinavske korijene tvrtke IKEA i da je drvo njen izbor od samog početka, Ilse je inspiraciju za miris ADLAD našla u skandinavskim šumama, dok ENSTAKA odražava aromu dima vatre te našu iskonsku potrebu za toplinom.
Ilse Crawford je također dizajnirala staklene i keramičke posude za novu kolekciju. “Posude možemo koristiti svaki dan, lijepe su i pristupačne. Posebne su zbog svoje veličine i taktilnosti. Nadamo se da će ih kupci željeti sačuvati jer su atraktivne i mogu se lako uklopiti s predmetima koje već imaju. Iznad svega je lijepo što se mogu ponovno upotrijebiti – živeći svoj ‘drugi život’ – kao držač za olovke, spremnik za hranu ili kupaonske čaše”, kaže Ilse, dok o samim mirisima pojašnjava: “Željeli smo vratiti instinktivno sjećanje na prirodu – posebno drveće i šume – u svoje domove, i to mirisima – posebno za one od nas diljem svijeta koji živimo u gusto naseljenim gradovima i nemamo neposredan pristup otvorenom.”
Ilse Crawford je dizajnerica, profesorica i kreativna direktorica s jednostavnom misijom – staviti ljudske potrebe i želje u središte svog rada. Kao osnivačica Studioilse, sa svojim multidisciplinarnim timom sa sjedištem u Londonu, Ilse Crawford i njen studio stvaraju okruženja, predmete i iskustva koja podupiru i poboljšavaju ljudsko ponašanje i svakodnevni život, čineći svakodnevicu posebnom. Dizajn koriste kao alat za stvaranje sustavne dobrobiti, kao okvir za bolji život.
Prvi mirisi za dom iz ove bogate kolekcije već su u prodaji u robnoj kući IKEA Zagreb i na www.IKEA.hr.