Što obući?

što obući?

Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, otkriva novi i odvažni identitet brenda lansiranjem kampanje ‘Što obući?’. Zaštitna lica kampanje Jesen/Zima 2024, pokrenute 8. rujna, su istaknuta lica iz svijeta poznatih, kao što su proslavljeni glumac Willem Dafoe, model i glumica Brigitte Nielsen, glumac i model Luka Sabbat te kreatorica TikTok sadržaja Sabrina Bahsoon, poznatija kao #TubeGirl.

Zalando lansirao svoju Jesen/Zima 2024 kampanju

Odvažna i razigrana kampanja pod nazivom ‘Što obući?’ usredotočena je na samopouzdano nošenje osobnog stila, a naglašava univerzalno svakodnevno iskustvo s kojim se svi možemo poistovjetiti, bez obzira na dob, lokaciju i spol – uobičajenu dilemu oko odluke što obući. Smještena u živopisnu pozadinu užurbanog javnog prijevoza, kampanja ilustrira dinamično raskrižje različitih života, životnih pozadina, stilskih preferencija i težnji pojedinaca, prikazujući modu s kojom se svi mogu poistovjetiti, bez obzira gdje ih to putovanje odvede. Zalando želi pokazati kako pojednostavljuje donošenje modnih odluka i nadahnjuje pojedince da pronađu samopouzdanje noseći ono što im se sviđa, nudeći im opsežan asortiman, inspirativan sadržaj i vrhunsko iskustvo kupnje.

Povodom lansiranja kampanje, glumac Willem Dafoe rekao je: „’Što obući’ – pitanje koje si svi postavljamo i koje nas povezuje, a na koje dobijemo toliko različitih odgovora. Neki od nas su ekstroverti, drugi introverti, no svi se izražavamo kroz ono što nosimo. Kada je to što smo odabrali u skladu s našim ciljevima, identitetom, željama i estetikom, osjećamo se sigurnima i smirenima u interakcijama s drugima i suočavanju sa svijetom. Baš kao što našu glumačku maštu nadahnjuju kostimi koje nosimo, tako i izbor odjeće svakog pojedinca može biti inspirativan i pomoći nam da zamislimo sve što možemo biti…“.

Kampanja je nastala u suradnji s fotografkinjom Sophie Jones, redateljicom Aube Perrie i agencijom Wieden+Kennedy Amsterdam.

Osvježeni identitet brenda

Kampanja Jesen/Zima 2024 označava prvo javno predstavljanje novog identiteta Zalanda i značajnu prekretnicu u viziji tvrtke da postane lifestyle odredište koje pomaže kupcima da svaki dan donose samopouzdane modne odluke. Usklađena je s novom strategijom Zalando grupe koja je pokrenuta ranije ove godine s fokusom na kvalitetu, lifestyle i zabavu.

„Promjene koje danas predstavljamo nadilaze puko osvježivanje brenda. Gradeći na snažnoj vrijednosti brenda i svijesti koju je Zalando izgradio tijekom godina, uzbuđeni smo što ćemo poduzeti sljedeći korak u igranju veće uloge u životima naših kupaca“, kaže Anne Pascual, viša potpredsjednica dizajna, marketinga i sadržaja u Zalandu. “Ova evolucija temelji se na samopouzdanju zbog nošenja određenog stila i redefiniranju načina na koji se naši kupci povezuju s modom i lifestyleom. Vrlo smo uzbuđeni što možemo prikazati ovu evoluciju kroz kampanju Jesen/Zima 2024 pod sloganom ‘Što obući?’. Ona označava prvi korak u predstavljanju našeg novog pozicioniranja i obnovljenog identiteta brenda.”

Osvježeni vizualni identitet uključuje intenzivniju narančastu paletu boja, moderan prikaz slova, dinamičan prikaz logotipa te prilagođeni Zalando font, dizajniran da bude čitljiviji imajući na umu pristupačnost. Novi vizualni elementi postupno će se uvoditi u sve dodirne točke brenda tijekom nadolazećih mjeseci.

Više o kampanji dostupno je na poveznici.