Ženski nogomet u Hrvatskoj ima tradiciju dugu gotovo 100 godina, no zbog niza razloga, žene u nogometu dobivaju nedovoljno pozornosti
Jedna od najvećih i najuspješnijih kompanija na svijetu, P&G, postala je partner Hrvatskog nogometnog saveza te će kroz brend Ariel podržati hrvatsku žensku reprezentaciju. Sponzorski ugovor je nastavak napora koje Procter & Gamble globalno ulaže u pružanje podrške zajednici.
Ugovor o suradnji između P&G-a i HNS-a potpisali su predsjednik HNS-a Marijan Kustić i direktor Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju Danko Badanjak.
“Zadovoljstvo mi je što mogu poželjeti dobrodošlicu P&G-u u našu nogometnu obitelj te sam ponosan što prvi puta u povijesti imamo partnera koji izravno i ciljano podržava upravo ženski nogomet. Zahvaljujem P&G-u što je prepoznao vrijednost, ali i veliki potencijal ženskog nogometa koji bilježi veliki uzlet u cijelom svijetu, a tako i u Hrvatskoj. Raduje me što ćemo s jednim tako snažnim i predanim partnerom nastaviti raditi na razvoju ženskog nogometa u Hrvatskoj“, poručio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
Kompanija Procter & Gamble je fokusirana na tri područja na kojima postiže vidljive pomake:
– pružanje podrške u zajednici putem značajnog medijskog prostora kojeg koristi Procter & Gamble
– otvaranje mogućnosti za edukaciju djevojčica i poticanje ženskog poduzetništva
– stvaranje uključivog okruženja unutar i izvan Procter & Gamblea.
Ariel od polovice prošlog stoljeća u kućanstva donosi inovacije koje život čine lakšim. Arielova izvrsnost vidljiva je kroz proizvode koji štede energiju i potrošnju vode i proizvedeni su od koncentriranih sastojaka koji razgrađuju nečistoće i pri pranju od 30 stupnjeva. Svoj premium status među kupcima Ariel koristi i za prepoznavanje inicijativa koje pomiču granice lokalno i globalno.
„Ženski nogomet u Hrvatskoj ima tradiciju dugu gotovo 100 godina, no zbog niza razloga, žene u nogometu dobivaju nedovoljno pozornosti u svim područjima svojih nogometnih uspjeha. Procter & Gamble je predvodnik na mnogim poljima pa smo prepoznali i potrebu poticanja ženskog nogometa u Hrvatskoj jer je interes djevojaka za bavljenje ovim sportom velik i potrebna im je podrška obitelji, lokalnih sportskih klubova, ali i Hrvatskog nogometnog saveza. Vjerujemo da će ova suradnja biti samo početak još jednog niza iznimnih sportskih uspjeha hrvatskih nogometašica kako u Hrvatskoj, tako i izvan naših granica“, izjavio je direktor Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju, Danko Badanjak.
Prilikom svečanog potpisivanja ugovora, predsjednik Kustić uručio je direktoru P&G-ja Danku Badanjku prigodan dres s natpisom Ariel i brojkom 24, a predstavnici P&G-ja poželjeli su puno sreće i uspjeha hrvatskoj reprezentaciji na Euru 2024, kao i hrvatskoj ženskoj reprezentaciji u nastavku kvalifikacija za Europsko prvenstvo.