Cvit samoće više nije sam

cvit samoće

Kada je prije godinu dana izvedena premijera koncertne predstave „Cvit samoće“ autorice Nere Stipičević pod umjetničkim imenom Freeda Nera Immortelle, postojala je samo nada da će publika prihvatiti poziv na putovanje kroz samoću uz obećanje svojevrsne katarze na kraju. Sve to zvuči kao izazov samo za najhrabrije i poprilično ambiciozno obećanje, ali broj gledatelja koji je prošao kroz Klub Kazališta Komedija uz gostovanja u BIH u protekloj godini, govori kako je Cvit privukao publiku na ovo intimističko putovanje ostavljajući za sobom utiske zbog kojih neki dolaze po reprizu. „Cvit samoće“ rezultat je dugogodišnjeg umjetničkog istraživačkog procesa na temu suočavanja pojedinca s osobnim strahovima i važnosti otkrivanja vlastite autentičnosti kao univerzalnog odgovora na pitanje: “Kako do sreće?”. Odgovor je u svima nama samo trebamo pronaći način kako mu pristupiti, a on se najčešće krije u kreativnosti. Svoj put umjetnica prikazuje kroz introspekciju koja gledatelja neposredno uvlači u vlastiti svijet. Preko glazbe, umjetnica gotovo meditativno pruža tračak svjetla u moru težine koju živimo. Spoj glazbe i poezije pomalo guli slojeve do gole istine o nama samima s potrebom da se prihvatimo i volimo kakvi jesmo.

Ova međunarodna glazbena suradnja s francuskim suradnikom Vadimom Erudaciem u režiji Mie Melcher i pratnji vrhunskih instrumentalista nastavlja se i dalje. Svi ste dobrodošli, a motivacija su svakako neki od osvrta na doživljaje Cvita.

Cvit samoće vam je, zapravo cvit Sunca, ali i koncertni dnevnik, psihodramski poučak, jungovska sanjarica i dalmatinski Amarkord FreeDA Nere Immortelle u savršeno dizajniranoj intimističkoj, galerijskoj i kiparskoj režiji Mie Melcher.“ Ivan Lemo, kazališni redatelj

Ovakve pjesme bi svatko poželio nazvati svojim prvim pravim studijskim albumom, ali Stipičević ne objavljuje novi album, već svakih nekoliko tjedana objavi novu epizodu svog podcasta gdje kroz novi, pitki dramski tekst obrađuje teme nasljeđa i mentalnog zdravlja. Tek tada, na kraju svake epizode, objavi i pjesmu iz svoje koncertne monodrame koja savršeno nadopuni oba formata.“ Ivana Lulić, glazbena novinarka 

Bio sam na svu sreću sam na predstavi. Kažem na svu sreću zato što sam zapravo slušao nekoliko osoba tamo sa scene i nekoliko osoba u meni. I puno je toga odjekivalo i sa jedne i sa druge strane. Čuo sam očaj, ljubav, zrelu ljubav, nezrelu ljubav, djecu, roditelje, frustrirane mase; bolne, bolne i još jednom bolne posljedice strastvene ljubavi. Doživio sam puno toga što je još uvijek nekim riječima neopisivo. Hvala Nera!”  Hrvoje Handl, dr. med., specijalist psihijatar.

Ljepota ove priče je u raznolikosti njezine dostupnosti. Ukoliko ne možete doći na prvu sljedeću predstavu „Cvit samoće“ 12. prosinca u Klub Kazališta Komedija, bilo kada i bilo gdje se možete upustiti u slušanje internacionalnog PODCASTA “La fleur de la Solitude” koji u sebi sadrži Soundtrack predstave. Podcast do sada ima objavljenih 8 epizoda od ukupno 12, a preslušalo ga je preko 10 000 korisnika različitih streaming platformi, u 58 zemalja i 580 gradova diljem svijeta.