Boje i um čvrsto su povezani i podsvjesno utječu na mnoge od nas, a što su pokazale i brojne znanstvene studije. Veza između boja u interijeru i osobnosti stanara od velikog je značaja, dok će izbor dizajna puno reći o tome kakav stil preferirate, odabir boja pokazat će ponešto i o vašoj osobnosti. Tako je dokazano da crvenu vole ljudi snažnih karaktera, bijelu oni koji žude za jednostavnošću, žutu oni skloniji humoru, narančastu ljubitelji optimizma, zelenu oni koji si vole ugađati, crnu umjetničke duše, dok smeđu biraju stabilni i pouzdani pojedinci.
Crvenu boju najčešće izabiru ambiciozni, ali i oni s otvorenim i jednostavnim naravima koji vole život. Prikazuje snagu, aktivnost, moć te želju za isticanjem.
Bijela je simbol čistoće i nevinosti. Ako ste izabrali bijelu znači da ste vrlo pedantni, a kod uređenja interijera to može značiti da žudite za jednostavnošću, a ponekad i za savršenstvom.
Narančasta je vrlo “društvena” pa njena energija poboljšava komunikaciju. Idealna je za korištenje u dekorativne svrhe jer potiče osobe na priču te inspirira i sugerira dobro raspoloženje. Narančasta pokreće optimizam.
Žuta boja je intenzivna i prodorna te podiže dobro raspoloženje, stimulira mentalne aktivnosti i stvara pozitivnu energiju. Podsjeća na sunce tako da odmah daje dojam vedrine i svjetline. Žutu obično biraju oni s mudrom ličnosti te osobe s dobrim i snažnim smislom za humor.
Plavu boju najviše vole stabilne i smirene osobe. To je boja mora i često se povezuje s osjećajem mira. Za osobe koje vole plavu boju kaže se da brzo sklapaju prijateljstva, ali i da ih okolina voli i cijeni.
Zelena je boja harmonije i ljubavi. Podsjeća na prirodu koja umu daje osjećaj ugode i ravnoteže. Osobe koje preferiraju zelenu najčešće vole stabilnost i izuzetno su uravnoteženi.
Crna je najdraža realistima koji uvijek moraju imati kontrolu. Njihov realističan pogled na svijet potpiruje njihov pesimizam. Crnu boju najčešće vole umjetničke duše i intuitivne osobe.
Smeđa boja simbolizira snagu, stabilnost, toplinu i udobnost. Obožavatelji smeđe boje ne osjećaju potrebu za ekstravagancijom, izrazito su pouzdani i štedljivi. Vole stvari točno takve kakve jesu i nisu skloni promjenama.
Na slici su brendovi Tepih centar, Möbel Land, Vodotehnika, BMW i MINI.