Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno i ove godine nastavlja svoju posebnu priču nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije. Tvrtka Henkel i dm-drogerie markt udružili su snage s Borankom, najvećom akcijom volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije kojeg je je pokrenuo Savez izviđača Hrvatske i tako nakon prošlogodišnje, „premijerne“ i uspješne suradnje, najavili da će ponovno zazeleniti Lijepu našu.
Prodajnom akcijom koja je započela 01. srpnja svi kupci Pronature linije Somat, Bref, Silan, Clin, Pur i K2r proizvoda u prodavaonicama dm-a, postat će dio plemenite akcije kojoj cilj nije samo pošumiti opožarena područja naše zemlje već i podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za naše živote. Po završetku akcije, 15. srpnja, 5.000 sadnica vratit će zelenilo u opožarene dijelove Hrvatske!
„Naša prva sezona prošla je toliko zeleno i uspješno da smo morali nastaviti u tim bojama. Svjesni smo da je ekološko obrazovanje te bilo kakvo podizanje svijesti i odgovornosti velik korak pa je nastavak ovog projekta bio i logičan s naše strane. I baš zato, hvala i našim partnerima iz dm-drogerie markta, a i Boranki koja će finalno biti zaslužna za sretan kraj“, objasnio je Berislav Šiško, trade marketing Henkel Laundry & Home Care.
Na druženju povodom predstavljanja projekta, predstavnici Henkela i dm-drogerie markta te brojni gosti sudjelovali su u radionici koju su pripremili članovi Saveza izviđača Hrvatske. Otkrivši tako male tajne velikih zelenih heroja, sudionici su naučili kako se odgovorno ponašati u prirodi, kako doskočiti problemima s kojima se možemo naći u šumi te kako, kao pravi izviđač, zamotati maramu ili ambulantni čvor. Upravo je takva edukacija odlična priprema za ljeto, sezonu kada traje najveći rizik od požara i kada više vremena boravimo u prirodi u kojoj treba znati i neka njena pravila.
„Ključ rješenja je u dobrom ophođenju prema okolišu. Možda nekad i nesvjesno, postanemo neodgovorni posjetitelji šuma i tu nastaje problem, jer priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti. Zato joj je i potrebna pomoć pa će donacija od 5.000 sadnica tvrtke Henkel i dm-a puno značiti našem radu. Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor zraka i, kao takva, ulijeva neku nadu u bolje sutra. Zelenije sutra!“, rekao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.
„Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno projekt je na koji smo izrazito ponosni. Biti dio Borankine priče za nas predstavlja još jedan iskorak u očuvanju okoliša što je jedan od dm-ovih temeljnih ciljeva. Uz projekte koje provodimo svake godine, rado se pridružujemo i inicijativama naših partnera te u ime dm-a zahvaljujem kolegama iz Henkela što su nam omogućili da budemo dio akcije koja će opožarena područja pretvoriti u mlade šume. Sve kupce dm-a pozivam da se uključe i kupnjom odabranih proizvoda postanu dio ove lijepe, zelene priče“, zaključila je Roberta Kukovičić, menadžerica za asortiman u dm-u.