Kompanija Herbalife Nutrition u četrdesetoj godini svog postojanja bilježi sjajne rezultate, kako globalno, tako regionalno i lokalno. 2,6 milijardi dolara ostvarenih u prvih šest mjeseci ove godine na globalnoj razini, pokazuju rast od 8% u odnosu na isto razdoblje 2019. U Hrvatskoj rezultati također odražavaju ovaj sjajan rast. Vodeća kategorija su Proizvodi za regulaciju tjelesne težine, zatim slijede Ciljana prehrana te Energija i fitness. Istovremeno, raste i broj nezavisnih distributera Herbalife-a.
“Ljudi generalno sve više postaju svjesni da je zdravlje njihovo najveće bogatstvo, a usvajanje zdravih navika i uravnoteženog života, postao je globalni trend. Upravo u tome ljudi sve više prepoznaju naše proizvode i programe. Herbalife Nutrition nudi čitav spektar prehrambenih proizvoda koji se prilagođavaju individualnim potrebama potrošača te im pomažu u postizanju sveukupnog boljitka za njihov organizam. Naše glavno načelo, koje je postavio utemeljitelj i prvi distributer tvrtke Mark Hughes, da ne prodajemo samo neki proizvod, već pomažemo ljudima da promijene svoj život nabolje mijenjajući svoje prehrambene navike, pruža dodatnu vrijednost. A ta vrijednost leži usluzi koju pružaju naši nezavisni distributeri, u usluzi koja podrazumijeva dodatnu motivaciju i podršku koja potrošačima daje samopouzdanje za promjenu na bolje.” – izjavio je generalni direktor Herbalife Nutritiona za jugoistočnu Europu, Goran Nikolić.
Herbalife Nutrition proizvodi vrhunske su kvalitete utemeljene na znanosti, a podrazumijevaju sportsku prehranu i hidrataciju te zamjenske obroke u obliku zdravih shakeova, proteinskih napitaka, pločica, čajeva, vitaminskih i mineralnih dodataka prehrani. Shakeovi pod nazivom Formula 1 predstavljaju svjetski brand u kategoriji uravnoteženih zamjenskih obroka, istovremeno iznimno jednostavnih za pripremu te izvrsnog okusa.