S obzirom na to da je pandemije COVID-19 imala negativan utjecaj na sve sfere života i poslovanja, oči javnosti uprte su u najvažniji segment hrvatskog gospodarstva – turizam. Prema provedenom istraživanju Arbone, u posljednjih 90 dana, s naglaskom na posljednja dva tjedna, u pretragama rezultata pretraživanja u Google tražilici rezultati prikazuju kako ključne turističke termine poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor korisnici puno više pretražuju upravo za područje Hrvatske nego za ostale turističke države poput Španjolske, Italije i Grčke.
Interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju sve više raste na popularnim inozemnim tržištima, a posebno u Njemačkoj. Tu činjenicu potkrepljuje rast pojmova za pretraživanje u posljednjim tjednima poput Urlaub Kroatien, Ferienhaus Kroatien itd…što je svakako dobar pokazatelj za ponovnu aktivaciju i buđenje našeg turizma, rekao je Andrej Tonković iz Arbone.
Prema dobivenim rezultatima možemo vidjeti da dolazi do značajnog rasta pretraživanja ključnih riječi vezanih za odmor u Hrvatskoj. Pretražuju se i turistički gradovi Hrvatske, koji nakon značajnog pada zbog pandemije, ponovno imaju uzlazni trend, završio je Sandro Lazarić iz Arbone.
Više o provedenom istraživanju i dobivenim rezultatima pročitajte na blogu: https://bit.ly/Arbona-HrvatskaTopDestinacijaZaNijemce