M&M’S, jedan od najpoznatijih brendova tvrtke Mars, prvi put nakon deset godina proširuje svoj kultni tim uvođenjem novog lika – ljubičaste čokoladice Purple, „glasnogovornika“ tima i tako nastavlja svoju misiju usmjerenu na stvaranje boljeg svijeta za sve.
Purple je pravi moćni ženski lik. Ona podržava žene i usmjerena je na njihovo osnaživanje u svijetu. Autentična je i prihvaća sve svoje osobine, svjesna pokretačke snage koju nosi njezin šarm i neobična priroda. Pridružuje se ostatku tima, koji već broji šest članova, kako bi zajedničkim snagama predstavili svrhu branda M&M’S, ohrabrujući ljude diljem svijeta da budu ponosni na svoje različitosti jer ih upravo one čine jedinstvenima.
Nedavna istraživanja pokazala su da se generacija Z, koja čini gotovo trećinu ljudske populacije, oslanja na individualnost, uključivost i autentičnost, kao i da današnje društvo podržava sve ljude koji prihvaćaju svoje „pravo ja“ i potiče ih da iskažu sve ono što ih čini jedinstvenima. Upravo se na tim spoznajama oslanja i ambiciozni cilj koji je tvrtka Mars objavila – unaprjeđenje osjećaja pripadnosti za 10 milijuna ljudi do 2025. godine.
„Ovo je zaista važna godina za M&M’S i Mars i ponosni smo što iz dana u dan hrabro koračamo prema našem cilju – stvaranju boljeg svijeta u kojem se svi osjećaju prihvaćeno. Uvođenje novog lika – Purple, sljedeće je poglavlje u knjizi koju pišemo. Vjerujemo da će se mnogi ljubitelji branda poistovjetiti s njom, njezinom iskrenošću i činjenicom da je ponosna na sve ono što predstavlja i što je čini drugačijom. Upravo to želimo postići – da kroz M&M’S povežemo ljude diljem svijeta pomažući im da uvide svoje razlike i inspiriramo ih da prevladaju prepreke koje im onemogućuju da se osjećaju dijelom zajednice,“ istakla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars.
Vjerujući da je zabava ono što povezuje ljude diljem svijeta, Purple će kao dio svog prvog pojavljivanja objaviti pjesmu popraćenu glazbenim spotom u kojem će sudjelovati cijeli M&M’S tim. Obožavatelji brenda mogu pogledati novi video na M&M’S društvenim mrežama, kao i na svim velikim streaming platformama, istovremeno podržavajući raznovrsne umjetnosti, jer će za svaki stream pjesme M&M’S donirati dolar neprofitnoj organizaciji Sing for Hope.
Suradnja s organizacijom Sing for Hope dio je aktivnosti M&M’S FUNd, savjetodavnog odbora čija je uloga praćenje utjecaja branda na misiju tvrtke. Odbor će ponuditi resurse, mentorstvo, prilike i financijsku potporu u umjetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osjetili pripadnost.
Tvrtka Mars već duži niz godina značajnu pozornost posvećuje društvenim problemima i temi uključivosti kako bi unaprijedila poslovanje, ali i podigla svijest javnosti o izazovima s kojima se ranjive skupine svakodnevno susreću. Između ostalog, to uključuje predanost stvaranju rodno uravnoteženih menadžment timova, vođenje neovisne godišnje revizije raznolikosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i predsjedavanje The Unstereotype Alliance, koji je dio organizacije UN Women.