Djeci oboljeloj od malignih bolesti te njihovim obiteljima okupljenima u Udruzi Krijesnica, tvrtke Henkel i Konzum priredile su pravo iznenađenje! Protekle godine, u dvije kampanje okupili su svoje kupce koji su odlučili zablistati zajedno s Krijesnicom te ih motivirali da svakom kupovinom Persil, Somat, Silan, Perwoll, Pur i Schwarzkopf proizvoda u Konzum prodavaonicama podrže dvije prodajne akcije – jednu koja je započela u svibnju te drugu, koja je završila zadnjeg dana 2021. godine.
Nakon što su Krijesnici, odnosno njihovim roditeljskim stambenim jedinicama gdje žive obitelji koje s djecom dolaze na liječenje već donirali svoje proizvode, ovog su im tjedna uručili novčanu donaciju i to na jedan neobičan i zabavan način. Korisnicima udruge Krijesnica su na radionici slikanja na najljepši mogući način obznanili sretne vijesti – za daljnje aktivnosti Krijesnice skupili su iznos u vrijednosti od čak 37.500 kuna.
Osnovana još 2000. godine, Udruga Krijesnica pomaže djeci i obiteljima suočenim s malignim bolestima. Vizija Krijesnice je društvo u kojem obitelj djeteta oboljelog od maligne bolesti ima jednak pristup, za vrijeme i nakon liječenja, svim relevantnim sustavima koji odgovaraju pojedinačnim potrebama djeteta i obitelji. Osnovni cilj udruge je unaprjeđivanje kvalitete života djece oboljele od malignih bolesti i njihovih obitelji. Članovi Krijesnice roditelji su djece koja se liječe na nekom od dječjih onkoloških odjela u Hrvatskoj, roditelji čija su djeca uspješno završila liječenje i oni koji su izgubili dijete zbog maligne bolesti. Članovi udruge također su mladi ljudi koji su tijekom djetinjstva prošli iskustvo liječenja maligne bolesti, a danas sudjeluju u radu Krijesnice i svojim iskustvom pomažu djecu u procesu liječenja. Udruga u svojem radu okuplja i niz različitih stručnjaka koji doprinose uspjehu rada organizacije.
Djeci na liječenju i njihovim obiteljima pruža i organizira besplatni smještaj, povlašteni prijevoz, parking te osigurava psihosocijalnu i tehničku podršku. Uz brojne druge pogodnosti, kao i grupne podrške i edukacije, obiteljima je na raspolaganju i besplatni stručni prijevod medicinske dokumentacije te slanje uzoraka na analizu u inozemne klinike. „S obzirom na sve što radimo za naše korisnike i njihove obitelji, ove su hvalevrijedne donacije pravi vjetar u leđa odnosno krila našim Krijesnicama. Moramo zahvaliti Henkelu i Konzumu koji su za nas organizirali dvije humanitarne priče, a posebno kupcima koji su nesebično prihvatili njihov poziv i svojom kupnjom pokazali da im je stalo“, objasnila je Mirela Stanić-Popović, izvršna direktorica udruge Krijesnica.
Zablistajte zajedno s Krijesnicama i Zaželi želju za Udrugu Krijesnica dvije su kampanje koje su inicijatori pokrenuli još prošle godine. Da će finale ovog projekta donijeti tako dobre rezultate nitko nije mogao očekivati. „S našim partnerima iz Konzuma dugi niz godina stvaramo pozitivne promjene i priče. Ipak, moramo priznati da su nam ovakve priče posebno drage, jer se tiču djece i mladih kojima je najpotrebnije. Također, na likovnoj radionici neke od njih smo upoznali i tek tada postali svjesni koliko smo ih razveselili, iznenadili i razgalili. U takvim trenucima shvatimo bit našeg društveno odgovornog poslovanja“, navela je Vanja Legvart, marketing manager Henkel Adria region. Radionica slikanja okupila je sve sudionike ovog projekta pa je samim time, završetak istog bio obilježen odličnom atmosferom, igrom, umjetnošću te mnogo nasmiješenih lica.
„Moramo zahvaliti kupcima koji su birali Henkelove proizvode i nesebično prihvatili naš „poziv“ za pomoć Udruzi čiji radi cijela Hrvatska prati već godinama. Iznimno smo ponosni na finalne brojke odnosno donaciju i veselimo se svakom napretku koje će krijesnice zbog nje doživjeti“, zaključila je Sandra Đolo, voditeljica odjela komunikacija u sektoru marketinga tvrtke Konzum.