U zagrebačkoj ORIS Kući arhitekture 24. i 25. listopada održat će se The Beauty Market – pop-up store najmlađih hrvatskih beauty brendova, događaj koji na jednom mjestu okuplja 20 autentičnih, inovativnih i hrabrih domaćih kozmetičkih brendova. Posjetitelje očekuje jedinstveno iskustvo – prilika da upoznaju „next gen“ hrvatske beauty vizionare, otkriju njihove proizvode, čuju njihove priče i zavire iza kulisa stvaranja kozmetike u pokretnom laboratoriju. Radno vrijeme u petak, na sam dan otvorenja je od 16:30 do 20:00, a u subotu od 9:00 ujutro do 20:00. Ulaz je slobodan!
Posljednjih godina hrvatska beauty scena doživljava pravu renesansu. Pomalo ispod radara, ali s mnogo strasti i predanosti, nastali su brojni brendovi koji svojim inovacijama i kvalitetom pariraju svjetskim imenima. The Beauty Market prvi je događaj koji te priče dovodi u središte pozornosti – i to doslovno, u srce Zagreba. „Nema sumnje da su ovi brendovi u mnogočemu prvaci i inovatori. Od najluksuznijih sastojaka do genijalnih marketinških priča, postoji cijela jedna nova scena mladih i uspješnih žena u svijetu kozmetike. I vrijeme je da ih se dovede u epicentar.“ – kaže Mirela Ilenić, vlasnica Mireille Laba, formulatorica kozmetike i suorganizatorica događaja.
Okupljanje mladih brandova
The Beauty Market okupit će brendove koji su mlađi od dvije godine – one koji tek započinju svoj put, ali već osvajaju kvalitetom, vizijom i autentičnošću. „Sam događaj zamišljen je kao mjesto gdje ćemo dovesti najmlađe od najmlađih. Za neke će to biti po prvi put da se predstavljaju kupcima uživo. To su žene vizionarke koje su hrabre i odvažne, jer poznati svjetski brendovi su mainstream, a one su odlučile stvarati u Hrvatskoj.“ – istaknula je Ivana Granić Vican, suorganizatorica događaja i vlasnica marketing agencije Studio CroBrand.
Jedan od posebnih segmenata događaja bit će pokretni laboratorij Mireille Laba, u kojem će posjetitelji moći zaviriti iza kulisa nastanka kozmetičkog proizvoda, razgledati laboratorijsku opremu i saznati sve o formulacijama i sastojcima koji čine razliku između običnog i iznimnog. „Planiramo kreirati prostor u kojem se mladi brendovi mogu približiti ljudima, ispričati svoju priču i osjetiti neposrednu reakciju publike. A ljudima dati uvid u svijet procesa nastanka kozmetike.“ – dodaje Mirela Ilenić, koja je mentorirala brojne hrvatske beauty poduzetnice i sada im pomaže da dođu do srca publike.
Šareni svijet kozmetike i njenog nastanka privući će kozmetičke entuzijaste, ali i sve druge željne kvalitetnih proizvoda. A svi posjetitelji moći će razgovarati s kreatorima, otkriti kako je nastala njihova prva krema, isprobati inovativne formule i možda pronaći savršene poklone s domaćim potpisom za nadolazeću blagdansku sezonu.