Samsung Electronics pokrenuo je kampanju „Otvori se, zatvori se“ namijenjenu mladima i pripadnicima generacije Z koja poziva na pristup svim izazovima s dozom optimizma kao i otvaranju za nova iskustva na zabavan i pozitivan način, a isto tako na zatvaranje za očekivanja drugih i stereotipe.
Svakodnevno korištenje tehnologije i mobilnih uređaja, internet i život online prve su asocijacije na generaciju Z. No, posebnost generacije Z je i u izražavanju svojih stavova, jedinstvenom stilu odijevanja te odupiranju očekivanjima drugih. Generacija koja uvijek ide naprijed, koja je svjesna, koja reagira i govori o temama koje su im važne i to najčešće u digitalnom svijetu.
Novi Samsung Galaxy Z Flip5 pametni telefon služi kao odlična podrška u stvaranju sadržaja. Sklopljen, stane u svaku torbicu ili najmanji džep. Sa znatno većim vanjskim zaslonom pruža više opcija, bolje selfije te atraktivniji dizajn. Svojim personaliziranim značajkama omogućuje kreiranje vlastitog stila i olakšano izražavanje svojih misli, stavova i osjećaja na svakoj digitalnoj platformi, ali i u svakodnevnom životu.
Ovom se kampanjom želi podsjetiti mlade da razmišljaju o novim prilikama, avanturama i izazovima, za koje je potrebno ostati otvoren, no i da je prihvatljivo reći „ne“ i biti zatvoren za ponašanja koje ne odgovaraju vlastitim vrijednostima. Vrijeme je da se naglasak stavi na autentičnu komunikaciju, a Samsung svojim mobilnim uređajem Galaxy Z Flip5 simbolično predstavlja otvaranje-zatvaranje i fleksibilnost svakog pojedinca da se prilagodi, ali i da oblikuje svijet po svojoj mjeri.
Tijekom kampanje, 26. rujna u sklopu Zagreb Design Weeka bit će otvorena Samsung Fashion POP UP trgovina. Svi posjetitelji mogu se pridružiti flip strani putem različitih Gen Z aktivacija te isprobati posebno dizajnirane modne dodatke za Galaxy Z Flip5 koje su izradili modni dizajneri Helen Kelen, Ira Rumora, Y/GIA, Klisab i Tina Spahija.
Više informacija o kampanji potražite na poveznici.