Konglomerat LVMH, najveća europska kompanija, u ponedjeljak je, točno godinu dana prije početka događaja, potpisao ugovor i postao službeni sponzor Olimpijskih igara sljedeće godine u Parizu, javlja Reuters.
Tako će luksuzne modne marke Louis Vuitton i Dior i proizvođač šampanjaca i žestica Moët Hennessy sponzorirati ovaj najveći događaj u svijetu sporta.
Medalje će dizajnirati draguljarnica Chaumet, još jedan brend koji je dio LVMH-a.
LVHM je sponzor Olimpijskih igara, a opskrbit će i Francuze opremom
Grupa će također sponzorirati sportaše, uključujući slavnog francuskog plivača Léona Marchanda, a njezin brend kozmetičkih proizvoda Sephora sponzorirat će tradicionalnu ceremoniju nošenja olimpijske baklje iz grčke Olimpije do Pariza. Modni brendovi LVMH-a će opskrbiti francusku delegaciju sportskom opremom.
Detalji ugovora, koji je dogovorio Antoine Arnault, jedno od petero djece i nasljednika predsjednika i izvršnog direktora LVMH-a, jednog od najbogatijih ljudi na svijetu Bernarda Arnaulta, nisu otkriveni.
Očekuje se da će luksuzni konglomerat potrošiti 150 milijuna eura.
S obzirom na to da su Olimpijske igre svega za godinu dana, pregovori između Organizacijskog odbora Pariza 2024. i najveće svjetske luksuzne grupacije, koja je ujedno i najvrjednija europska kompanija s tržišnom kapitalizacijom većom od 400 milijardi eura, izazvali su veliko zanimanje u Francuskoj.
Na marginama godišnje skupštine dioničara LVMH-a u travnju, Antoine Arnault je predvidio da bi ceremonija otvaranja, koja će se održati uz rijeku Seinu, a ne kako je tradicionalno na nekom stadionu, mogla biti najgledaniji događaj u povijesti Olimpijskih igara.
Ipak, sponzorstvo Olimpijskih igara može nositi i određene rizike za LVMH. O kojim rizicima se radi pročitajte ovdje.