Obrazovanje u Hrvatskoj iz godine u godinu je sve važnija tema, što pokazuju i podaci iz 2021. o razini završenog obrazovanja kod mladih između 20 i 29 godina. Njih 24,4 posto je završenog visokog obrazovanja, 71,8 posto ima završeno srednjoškolsko obrazovanje, a 3,8 posto je samo osnovnoškolskog obrazovanja. Na putu akademskog i osobnog rasta, praktična znanja igraju ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti mladih. Kroz dosljednu praksu razvijaju bitne vještine, proširuju svoju bazu znanja i njeguju snažnu radnu etiku.
Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, ponovno organizira besplatnu trotjednu edukaciju iz različitih područja poslovanja. Ove godine u programu sudjeluje čak 12 mladih iz Hrvatske, koji su među 50 perspektivnih studenata i diplomanata uz studente iz Rumunjske, Bugarske i Srbije. Nestlé Summer’s Cool četvrto je izdanje plaćene edukacije koja se održava između 3. i 21. srpnja 2023. u hibridnom modelu i uključuje više od 35 radionica i prezentacija. Po završetku će sudionici dobiti certifikat koji potvrđuje njihovo sudjelovanje te znanja i vještine stečene kroz bogati program.
Kao dio inicijative Nestlé needs YOUth, kojoj je cilj utjecati na veću zapošljivost mladih, globalno je ostvareno 11.495 prilika za obrazovanje i pripravništvo u 2022. godini.
„Nestlé Summer’s Cool nudi jedinstveno iskustvo pripravništva, s pristupom privlačnim za mlade uz program koji potiče znatiželju, ali i nagrađuje postignuća. Ulaganje u mlade danas je ulaganje u budućnost i čvrsto vjerujemo da kroz ovaj program možemo mladima pružiti alate koji su im potrebni za uspjeh. Istražujući svoje mogućnosti pojedinci mogu iskoristiti svoj puni potencijal i spremni su za osvajanje novih visina. Program je i dokaz naše predanosti osnaživanju sljedeće generacije, stvarajući dugotrajan pozitivan utjecaj na njihove živote“, rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Za vrijeme trajanja edukacije, polaznike će usmjeravati stručnjaci iz područja upravljanja projektima, logistike, financija, istraživanja tržišta, prodaje, marketinga, odnosa s javnošću, e-trgovine, prehrane i mnogih drugih.
Nestlé Summerʹs Cool inicijativa prošle je godine obuhvatila 42 studenta uz 40 stručnjaka i predavača iz kompanije Nestlé, a osmišljena je kao ekstenzija teorijskog znanja koju nude visokoobrazovane institucije kroz praksu, a koja će studente upoznati sa zahtjevima i realnošću poslova u poslovnom svijetu.