U Zagreb stigla riblja street food oaza – Tunaholic fish bar

tunaholic

Izlasci u grad petkom dobili su sasvim novo značenje otvorenjem prvog Tunaholic fish bara u Petrinjskoj 47. Samim time, zagrebačka gastro scena postala je bogatija za jedinstveno mjesto čija se ponuda bazira na pomno odabranim morskim namirnicama pripremljenim na sasvim jedinstven način. Tako će zaljubljenici u morske plodove od sada moći uživati u slasnim zalogajima i rapsodiji bogatih okusa za svako nepce.

Franšiza koja je s ciljem da ponudi nešto sasvim novo, 2020. godine pokrenuta u Poreču od strane obitelji Finderle. Ubrzo nakon toga otvoren je Tunaholic fish bar Rovinj, zatim poslovnica u Ljubljani, Trogir u lipnju ove godine, a sada je na red došao i dugo očekivani fish bar Zagreb. Priča je osmišljena do najsitnijih detalja; od lokacija u starim jezgrama spomenutih gradova, identičnog jelovnika, pripreme hrane i naziva jela, ambalaže, promocije brenda, do dizajnerskog uređenja objekata. Upravo zbog autohtone ideje pretvorene u moderno osmišljenu gastro priču, u kratkom vremenskom razdoblju, postao je prepoznatljiv i drugačiji te zaštićen u Hrvatskoj i raznim europskim zemljama.

tunaholic

Ideja Tunaholic priče došla je odavno. Obitelj smo sa preko 30. godina iskustva u ribolovu, poznavanju ribljih namirnica, uživanju u ribljim gastro delicijama. Volimo more, autohtona jela, ribu kao namirnicu. Šteta je da u ribarskim mjestima nikada nije bilo opcije pojesti burger od tune, najjednostavnije jelo kao girice i sardele, lignje ili salatu od hobotnice, onako ”s nogu””, izjavio je vlasnik Tunaholic brenda, Patrik Finderle.

Osmišljen kao jednostavan koncept, vođen je time da se osnovna svježih i odabranih namirnica iz mora uklopi u jednostavan i zdravi meni, brze pripreme, modernog izgleda, te da se sve zajedno ponudi gostima u take away ambalaži. Jela od tune, sabljarke, morskog psa, lososa, girica, lignji, sardela i muzgavca osmišljena na drugačiji i originalan način ovaj street food koncept čini vrlo atraktivnim. U Tunaholicu se traže Pusterla, Peškera, Parentino, Decumanus i Rivetta, originalno osmišljena jela, koja su dobila naziv po starim ulicama i dijelovima grada Poreča. Osim dosadašnjih tuna burgera, sardela burgera, burgera od morskog psa i lososa, na bogatom meniju mogu se pronaći i delicije od sabljarke. U opciji fish&chipsa nudi basic fish – sardele, lignje i girice u simpatičnim kornetima „to go“, kao i fantastične Tunaholic krumpiriće. Za one koji preferiraju laganije obroke, ponuda jela sadrži i razne salate poput: salate Zuccato ili 2 Saints, te gluten free jela, Pjat Sv. Eleuterije i Pjat Sv. Eufemija. Novitet za 2023 je svakako Tunistra burger koji će po prvi puta biti predstavljen baš u Tunaholic Fish Bar Zagreb. Eco friendly fish bar je između ostalog, posvetio pažnju i ambalaži, koja je personalizirana, biorazgradiva te izrađena od recikliranih materijala.

tunaholic
Salata Zuccato

U fokus su stavljene i razne kampanje, nastale u želji da se koncept Tunaholica podigne na višu razinu. Točnije, sa željom da se Tunaholic ne brendira samo kao riblji street food, već kao lifestyle brend – hipster i rock, healty, easy living, art lover i eco friendly. Zagrebačka lokacija, Petrinjska 47, postaje novo omiljeno okupljalište gastro entuzijasta i zaljubljenika u morske delicije pripremljene na originalan način. Uskoro će se otvoriti i objekt u Beogradu, što ujedno znači da Tunaholic fish bar nastavlja osvajati globalni gastro svijet. Više informacija dostupno je na: službenoj web stranici, Facebook i Instagram profilu brenda Tunaholic.

tunaholic

Foto hrane: Ana Knežević
Foto interijera: Bojan Zibar