Jeste li znali da je 17. siječanj 2022. godine bio tzv. najdepresivniji dan u godini? Naime, svake godine treći ponedjeljak u siječnju smatra se danom posebno lošeg raspoloženja, medijski poznat kao „Blue Monday“. Razlog tome je postblagdanska depresija, nagomilani troškovi te odustajanje od novogodišnjih odluka. No ove godine lošem raspoloženju uzvratilo se – srećom.
Protekli blagdani se ne mogu vratiti, niti je moguće na brzinu riješiti sve novogodišnje odluke, ali za izmamiti osmijeh na lice, usprkos siječanjskoj depresiji, nekad je potrebno tako malo. Tako se ove godine u inat najdepresivnijem danu u godini, u centru Zagreba odvijala jedna potpuno sretna kampanja. Sreću je omogućila maskota prigodnog naziva „Happy“ koja se prošetala gradom, podijelila prolaznicima prigodne poklone i izmamila osmjehe na lica. Maskota Happy već je svojom pojavom uveseljavala – sa svojim velikim, raširenim zelenim rukama i nogama – a podijeljeni pokloni izbrisali su svaki trag lošeg raspoloženja.
Happy-ja je osiguralo Merkur osiguranje kao dio svoje kampanje „Merkur osiguranje osigurava i osmijeh“ #MerkurZaOsmijeh kojoj je za cilj potaknuti sreću i pozitivno razmišljanje kao najbolji alat u prevenciji mnogih bolesti. Sreća podiže imunitet i čini nas zdravima. No ipak često zaboravljamo na važnost sreće za zdrav i ispunjen život. Iz Merkur osiguranja stoga ističu da, iako su oni tu kako bi osigurali osmijeh svojih klijenata, ponekad sreću moramo pronaći sami u malim stvarima.
„Naziv Happy za službenu maskotu nije slučajno odabran. Čovjek i sve njegove životne faze za Merkur osiguranje čudo su života. Merkur osiguranje pruža cjelovitu sigurnost u svim fazama života, tako da naši klijenti mogu živjeti bezbrižno i ispunjeno, i biti jednostavno – happy,“ objasnila je Tamara Aye, direktorica marketinga Merkur osiguranja.
Tijekom siječnja kada su dani kratki i uz malo sunca, lako je pasti u melankoliju i loše raspoloženje. Ali za sreću je ponekad potrebno uistinu malo.
„S našom Happy maskotom htjeli smo simbolično odagnati loše raspoloženje, ali i potaknuti prolaznike na razmišljanje o sigurnosti svoje sreće. Sreća je ionako u našim rukama. Uz dobro osiguranje svih faza života bit ćemo mirniji i opušteniji, a samim time će nas i sreća lakše pronaći“, nadodala je Aye.
Merkur osiguranje posljednjih godina, zahvaljujući kvaliteti programa i konkurentnosti, ostvaruje brz rast privatnih zdravstvenih osiguranja pružajući tako svojim klijentima cjelokupnu zaštitu. Prepoznati su po svojem individualnom pristupu svakom klijentu i kreiranju najboljeg rješenja prilagođenog određenom trenutku.
Posebna pažnja usmjerava se na važnosti prevencije u očuvanju zdravlja. Taj preventivni aspekt Merkur osiguranje podiglo je na višu razinu otvorivši vrata Merkur Lifestyle Wellness centra kao centra koji svim svojim korisnicima na jednom mjestu pruža potpuno i cjelovito wellbeing iskustvo; te Polikliniku Wellife za internu medicinu te fizikalnu medicinu i fizikalnu terapiju.