Spektakularna glazbena natjecanja, neviđene večernje i dnevne talk show emisije, uzbudljivi reality programi, pouzdani informativni i dokumentarni sadržaj, vrhunske serije, filmovi i kvizovi – u Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru stiže jedinstven doživljaj televizijskog sadržaja.
U prvoj fazi emitiranja, svako kućanstvo u Hrvatskoj od utorka, 21. prosinca, program UNA televizije moći će pratiti putem specijalno kreiranih smart TV aplikacija (Samsung, LG, AndroidTV, Amazon Fire TV, HbbTV) koje mogu instalirati na svojim TV uređajima.
”Program naše medijske kuće, unatoč dozvolama za emitiranje i najavljenog programskog sadržaja, nije uvršten u ponudu ni jednog kabelskog distributera u Hrvatskoj. Kako je naš strateški cilj orijentiran tehnologijama posljednje generacije, emitiranje programa nije uvjetovano samovoljom operatera, pa nam ove prepreke ne predstavljaju iznenađenje. Shvatit ćemo ih kao izazov i dodatni poticaj da u potpunosti osvojimo milijunsko gledateljstvo. Kvaliteta, relevantnost, punokrvno istraživačko novinarstvo, šarolikost programskih sadržaja i najviši produkcijski standardi – to je UNA. Televizija koju ćete gledati bez da trepnete!”, poručili su iz menadžmenta UNA televizije.
Imajući u vidu ambiciozan plan i izuzetno zahtjevne tehničko-produkcijske formate, UNA pažljivo i detaljno pristupa realizaciji svjetskih show programa koji će postepeno ulaziti u programski repertoar. Stoga će UNA od 21. prosinca laganim tempom uvoditi svoje adute koji će zasjati punim sjajem od početka iduće godine.
UNA prema svojim tehnološkim performansama pokreće budućnost na regionalnoj medijskoj sceni kroz tehnologiju nove generacije (NextGenTV). Ova tehnologija donosi najvažniju prednost – slobodu izbora programskog sadržaja za sve korisnike koji u svakom trenutku mogu birati kada, što i na kojoj platformi gledati, neovisno od kabelskih distributera.
Iza ovog zahtjevnog i izuzetno složenog projekta stoji tim od petsto najvećih medijskih profesionalaca koji su karijeru gradili u najutjecajnijim svjetskim i regionalnim medijskim kućama. Regionalne glazbene i glumačke zvijezde i poznata televizijska lica također će biti dio raznolikog i prvoklasnog programa.
Legendarnog Harisa Džinovića upoznat ćemo u potpuno drugačijem svjetlu, kao i poznate glumce mlađe generacije, šarmantnu Sementu Rajhard i karizmatičnog Andriju Kuzmanovića, čiji će zabavni formati postati neizostavni dio vaše svakodnevice. U timu UNE gledat ćemo i sjajnu Ivanu Paradžiković, eksperta za istraživačko novinarstvo. Najvažnije informacije i aktualnosti iz zemlje i svijeta svakodnevno će prenositi renomirani profesionalci iz redakcije informativnog programa – Lana Gašparac i Josip Šarić. Popularni voditelj Frano Ridjan, atraktivna Maja Bajamić, simpatični glumac Stefan Bundalo, kao i šarmantna novinarka i voditeljica Dejana Rosuljaš također će biti dio UNINE postave.
Projekt se zasniva na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i vrhunsku studijsku produkcijsku tehniku s daljinski kontroliranim i robotiziranim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stupnju implementacije virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima iz četiri virtualna studija u Zagrebu, Beogradu, Banjoj Luci i Sarajevu. Za potrebe snimanja izuzetno zahtjevnih show programa UNA ima i dva velika studija u Zagrebu i Beogradu.
Brend UNA inspiriran je rijekom Unom, koja dodiruje i spaja narode i države. Iza ove jedinstvene regionalne medijske platforme nalaze se Foundcenter Investment GmbH iz Berlina i tvrtka Infinity Media iz BiH. UNA predstavlja revolucionarni iskorak kada je riječ o inovacijama i programskom sadržaju i zasigurno je jedan od najvećih i najkompleksnijih pothvata na regionalnoj medijskoj sceni u posljednje vrijeme.