Da nasilje zaista nema opravdanja, ključna je poruka projekta koji je, po završetku, 31. listopada, sav skupljeni novac donirao Centru za nestalu i zlostavljanu djecu. U hvalevrijednom projektu pod nazivom Zajedno protiv nasilja, kojeg su inicirali i realizirali tvrtke Henkel i Konzum, sudjelovali su svi građani te na taj način odlučno rekli „ne“ govoru mržnje, zanemarivanju djece i mladih, zlostavljanju putem interneta te seksualnom uznemiravanju i iskorištavanju.
Svakom kupovinom Schauma proizvoda u Konzumovim prodavaonicama do kraja listopada odvajala se 1 kuna Centru za nestalu i zlostavljanu djecu, koji u čak osam gradova u 5 hrvatskih županija, u svojim centrima za rad s djecom provodi preventivne i tretmanske aktivnosti. U poludnevnom boravku više od 100 djece i mladih svakodnevno dobiva pomoć i podršku koja im u njihovoj okolini nedostaje. Tako, ovaj centar s osječkom adresom, skrbi o djeci koja se nalaze u nepovoljnim životnim uvjetima te im nastoji podići kvalitetu života. Također, u suradnji sa zajednicom, stručnjacima i nadležnim institucijama rade na prevenciji nestanka djece te pružaju podršku obiteljima u kriznim situacijama. Donacijom od velikih 56.823 kuna, Centar je dobio veliki vjetar u leđa. „Naša je vizija stvoriti društvo u kojem svaki pojedinac razumije, prihvaća, poštuje i štiti prava djece i mladih, aktivno sudjeluje u pružanju pomoći, podrške djeci i mladima i aktivno sudjeluje, razvija i koristi svoje potencijale u stvaranju sigurnog okruženja za djecu i mlade. Baš zato, hvala Henkelu i Konzumu što su postali dio našeg djelovanja i što su ovom akcijom pomogli našem radu, ali i informirali građane o našim aktivnostima“, objasnio je Tomislav Ramljak, predsjednik Centra za nestalu i zlostavljanu djecu.
„U godini u kojoj su smo previše puta bili svjedoci tužnih sudbina, ovaj se projekt nametnuo sam od sebe – kao svojevrsna podrška svim onima koji žele stati na kraj crnim statistikama kad je zlostavljanje djece u pitanju. Ponosni smo na ovaj projekt koji je, prije svega, naše kupce Schauma proizvoda podsjetio da su pomoć i podrška mladima izrazito bitni te nam je bilo važno senzibilizirati javnost za probleme djece i mladih“, dodao je Davor Sjauš iz Henkela.
Stručnjaci Centra za nestalu i zlostavljanu djecu u nude pomoć u situacijama nestanka ili bježanja djece te putem besplatne telefonske linije 116 000, dostupne 24 sata na dan, pružaju podršku i korisne informacije kako bi se dijete pronašlo i vratilo na sigurno. Također, kroz dugogodišnje iskustvo zaštite djece i mladih od seksualnog zlostavljanja i iskorištavanja na internetu uočili su potrebu i osnovali nacionalni Centar za sigurniji internet. Projektom Zajedno protiv nasilja, podržali su se svi projekti centra koji djeluje više od 10 godina.
„Uvijek nam je drago kad možemo podržati inicijative naših dobavljača usmjerene na pomoć lokalnim zajednicama, osobito kad su u pitanju djeca i mladi. U suradnji s našim dugogodišnjim partnerom Henkelom, s kojim već godinama razvijamo zajedničke društveno odgovorne projekte, i ovaj smo put, zahvaljujući našim vjernim kupcima koji su se uključili u akciju, zajedno uspjeli napraviti važan pomak u našem društvu te pomoći i osnažiti one kojima treba naša podrška“, zaključila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.