U istraživanju koje, drugu godinu za redom, provodi JoomBoos o navikama generacije Z – Zvijezda ketchup proglašen je najcool brendom u svojoj kategoriji.
Najcool brendove birali su mladi od 11 do 23 godine, odnosno pripadnici generacije Z. Na pitanje o tome koji je ketchup najcool za njih, najviše ih se složilo u tome da baš Zvijezda ketchup zaslužuje titulu najcool ketchup brenda.
Zvijezda među zvijezdama, Zvijezda ketchup dobiva se iz zrelih plodova crvene rajčice, a pripremljen je s posebnom pažnjom i prema tajnom receptu. Osim vrhunske kvalitete i neodoljiva okusa, Zvijezda ketchup još nešto čini tako cool brendom. To je Zvijezdina želja da svaki proizvod prilagodi potrebama kupaca širinom asortimana. Tako ljubitelji umaka od rajčice mogu birati između blagog i ljutog ketchupa, te Zvijezda Pizza ketchupa ili Ketchup Kids sa 30 posto manje šećera, a za one koji uz omiljeni umak vole i zabavne sadržaje, tu su rajčica Rajko, kao i zagrebačka Tvornica strave u kojoj Zvijezda ketchup ima posebno zastrašujuću ulogu!
JoomBoos nagrade dodijeljene su u kategorijama music streaming mobilne aplikacije, mobitela, teleoperatera, elektroničke robe, online trgovine, banke, shopping centra, gaziranog pića, kave, instant napitka, vode, grickalica, chocolate bara, pudinga, namaza, keksa, žitarica, ketchupa, pašteta, krema za prištiće, obuće, odjeće, ženske kozmetike, higijenskih uložaka, gaming opreme i institucija s najboljom komunikacijom prema generaciji Z. U istraživanju su bila zastupljena oba spola, a geografski je bila obuhvaćena cijela Hrvatska.