Tvrtka Julius Meinl, lider u premium industriji kave, 2019. je zabilježila najbolju godinu u povijesti poslovanja s rastom prodaje od 4,5% i rastom profitabilnosti od 15% te ostaju optimistični i za budućnost usprkos utjecajima koje je prouzročio Covid-19. Obiteljska tvrtka postala je HoReCa lider u Austriji, Srednjoj i Istočnoj Europi, Adria regiji, Rusiji i Dubaiju i vjeruju kako strategija inovativnih rješenja i dosljednost u kvaliteti i usluzi jamče nastavak dobrog pozicioniranja u sljedećoj godini.
Dokazi za ovaj optimizam mogu se naći i u nedavnom istraživanju koje je proveo Speciality Coffee Association (SCA) pod predsjedanjem Christine Meinl, voditeljice inovacija u tvrtki Julius Meinl. Iako rezultati sugeriraju da je od početka pandemije došlo do općeg smanjenja potrošnje kave, uglavnom pod utjecajem lockdowna i zatvaranja ugostiteljskih objekata širom svijeta, nastavila se potražnja za visokokvalitetnom kavom. Povećala se potrošnja kod kuće, dok se konzumiranje kave izvan kuće prilagodilo novim pravilima i mjerama socijalne distance. Istraživanje je također naglasilo i druge promjene u ponašanjima potrošača koje ukazuju na oporavak, poput značajnog povećanja (5,38%) internetskih kupnji.
Christina Meinl dijeli svoja predviđanja o učincima Covida-19 na industriju: „S obzirom na globalnu blokadu, ograničenja kretanja, socijalnu distancu i financijski utjecaj na potrošnju, nije iznenađujuće da je došlo do značajnog smanjenja prodaje izvan kuće. Kratkoročno, industrija će vjerojatno osjetiti učinke toga, ali još uvijek ima razloga za optimizam. Povećanje internetske prodaje dokazuje potražnju potrošača za visokokvalitetnom kavom, a potražnja za luksuznijim artiklima može potaknuti dugoročniji rast. HoReCa sektor koji se usredotočuje na posluživanje vrhunske kave i nudi visokokvalitetno iskustvo dugoročno će privući kupce, i postojeće i nove.”
Iako je pandemija utjecala na industriju na svim razinama, ovi su izazovi doveli i do ubrzanih inovacija na tržištu kave. Kao lider u sektoru, Julius Meinl iskoristio je razdoblje lockdowna i razvio koncepte za kupce koji su prijelaz na novo normalno učinili bezbolnijim. Sve je započelo uvođenjem programa „Safer Coffee“ s novim higijenskim zahtjevima certificiranim od strane ASIC-a (Austrijskog društva za kontrolu infekcija) koji jamče sigurnost kupcima. Također je razvijen i novi koncept Coffee 2 Go s biorazgradivim čašama, lansirne su nove biorazgradive kapsule i marketinške aktivnosti kako bi podržali svoje HoReCa partnere na globalnoj razini.
„Julius Meinl uvijek je zagovarao inovacije, održivost i suradnju na lokalnoj razini. Iz tih razloga spremno smo se suočili s krizom. Nastavit ćemo učiti i prilagođavati se situaciji kako bismo i dalje našim globalnim partnerima mogli ponuditi proizvode i usluge s najvišim standardima. Usredotočeni smo na fleksibilna, inovativna i održiva rješenja, unapređenje digitalizacije i uspostavljanje novih distribucijskih kanala u skladu s najvišim sigurnosnim standardima. Ostajući vjerni svojim temeljnim vrijednostima i kvaliteti svojih proizvoda, zajedno s našim partnerima i kupcima širom svijeta, postat ćemo jači nego prije”, zaključila je Christina Meinl.