Kako napraviti slasne tortilja rolice, koja je tajna savršeno pečene pizze ili kako jednu bananu pretvoriti u odličnu slasticu, poznati food bloger Mile Butorac otkrio je štićenicima Udruge Down i tako najavio akciju koja će nakon svojeg završetka baš toj udruzi uljepšati njihove trenutke provedene u kuhinji. „Zajedno za udrugu Down“, inicijatora tvrtki Henkel i Spar za cilj ima pomoći u obnovi kuhinje udruge, a u tome do 15. studenog mogu sudjelovati svi posjetitelji Spar i Interspar poslovnica kupnjom Pur ili Somat proizvoda.
Sretno zajedništvo, jedina je misija zagrebačke udruge koja djeluje već 20 godina. Provodeći ranu intervenciju tek rođene djece, putem senzomotornih vježbi, baveći se individualnim defektološkim i logopedskim tretmanom za vrtićku i predškolsku te individualnim programima za školsku djecu, udruga Down potiče potpuno uključivanje osoba s Down sindromom u sve segmente života zajednice. Baš zato, mala kulinarska radionica u Kuhaoni, pod palicom Mile Butorca poznatijeg kao Hungry Mile, pokazala se idealnom za šestero odvažnih kuhara iz udruge, koji su pokazali kako cheesecake u čaši može biti savršena slastica kad navrate iznenadni gosti te kako napraviti tortilja rolice, koje su hrskave izvana, a sočne iznutra. I dok su za prljavo posuđe brinuli Somat i Pur, djeca iz udruge Down pokazala su koliko je njihov vedar duh bitan za dobro kuhanje i uspješan timski rad.
„Na sami poziv i prijedlog akcije smo se oduševili i zato veliko hvala inicijatorima – Henkelu i Sparu. Mi pružamo podršku i osposobljavanje svim osobama s Downovim sidromom, kao i njihovim obiteljima, a druženje u kuhinji i usvajanje kulinarskih tajni sigurno su jedan od ključnih koraka u tome. Baš zato, ovo druženje u Kuhaoni dobilo je posebnu čar i akciju „Zajedno za udrugu Down“ nismo mogli bolje najaviti“, objasnila je Natalija Belošević predsjednica udruge Down.
„Drago nam je da surađujemo sa Sparom u ovoj akciji i još nam je draže što naša suradnja finalno donosi nešto dobro udruzi Down. Unaprijed moramo zahvaliti kupcima Somata i Pura, koji od 01. listopada do 15. studenog mogu dati svoj doprinos ovoj priču i već se veselimo sretnom ishodu cijele akcije, jer smo sigurni u nju“, zaključila je Irena Zabrdja, junior brand manager Henkel Laundry & Home Care.