Nije tajna da internetska zajednica uživa u praćenju profila na Instagramu pojedinih simpatičnih, ali i zabavnih mačaka i pasa koji se mogu smatrati pravim slavnim osobama na temelju broja pratitelja. Pogodite što – Milka, svjetski poznata i voljena robna marka čokolade, smatra da su krave barem podjednako zanimljive. Iz ovog razloga prave Milka kravice privremeno preuzimaju Milkin profil na Instagramu kako bi svima omogućile da zavire u njihove živote, interese i svakodnevne aktivnosti. Alpske kravice poput Gerde, Marise, Lole, Arianne i Mooche postaju zvijezde profila @Prave.Milka.Kravice.hr, gdje će podijeliti pravu priču o alpskom mlijeku.
Iako je svjetski poznata i voljena robna marka, malo tko zna da je Milka odabrala svoje mlijeko nabavljati s malih obiteljskih farmi u srcu Alpa, s prosječno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki vjeruju da nježan odnos prema kravama čini njihovu čokoladu nježnijom i ukusnijom. Hrvatski se potrošači slažu – prema rezultatima istraživanja* koje je Valicon nedavno proveo za Milku, 83% njih smatra da kremastije mlijeko potječe s malih obiteljskih gospodarstava, dok više od 90% njih vjeruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju utjecaj na okus mlijeka koje one daju.
U posljednjih je nekoliko godina svima dobro poznat svjetski trend da potrošače sve više zanima porijeklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interes i potrebe svojih potrošača, pričamo im priču o alpskom mlijeku na različitim kanalima – svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu s pakiranja zamijenili smo pravim Milka kravicama, dok na svojem profilu na Instagramu interaktivnim sadržajem omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno vjerujemo da proizvodnja nježne mliječne čokolade počinje nježno proizvedenim mlijekom i snažno smo posvećeni svojoj misiji da učinimo svijet nježnijim mjestom“, kaže Dunja Dejanović, menadžer robne marke za Milku.
*Internetska anketa, nacionalno reprezentativan uzorak za Hrvatsku.