Nagrađivana prošlogodišnja kampanja “Ostajemo di smo” Ožujskog piva dobila je nastavak. Nakon što je u prvom dijelu na duhovit način obrađena povijesna priča o dolasku Hrvata na ove prostore, u drugom je radnja prebačena u budućnost.
U kampanji se predstavlja svijet u budućnosti u kojem su tehnološki iskoraci omogućili teleportaciju. Ljudi iz raznih zemalja diljem svijeta novu fantastičnu mogućnost iskoristili bi za istraživanje svakog kutka planeta, pa i šire. Hrvati, predstavljeni kroz već tradicionalne Žujine protagoniste Gorana Navojca, Gorana Bogdana i Renea Bitorajca, s druge strane ne bi osjećali potrebu za istraživanjem svemira, već bi novu tehnologiju na kreativan način iskoristili kako bi tipičnu hrvatsku svakodnevicu učinili još lakšom.
“U kampanji “I u budućnosti – ostajemo di smo” obradili smo aktualnu i vrlo važnu društvenu temu, ali kroz specifičan i prepoznatljiv Žujin humor. U atmosferi koja nije uvijek najsjajnija, željeli smo staviti naglasak na jedinstvene ljepote života u Hrvatskoj, ali i na naš snalažljiv i pomalo drugačiji pristup svakodnevnim situacijama. Na tragu velikog uspjeha prošlogodišnje kampanje, koja je oduševila i struku i širu javnost, sada na svoj način u prvi plan stavljamo situacije i druženje koje nam život čine ljepšim, a na njih možda ne obraćamo dovoljno pozornosti”, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.
„Bili smo u prošlosti. Kamo bismo poslije toga otišli nego u budućnost?“ , tako Almir Okanović, šef kreativnog odjela marketinške agencije BBDO Zagreb, komentira porijeklo ideje za najnoviju kampanju Ožujskog piva.
„Raseljavanje je problem s kojim se Hrvatska bori duže vrijeme i zajednički stav klijenta i agencije bio je da originalna „Ostajemo di smo“ kampanja iz 2019. zaslužuje svoj nastavak. Otići ponovno u prošlost nije imalo smisla, budući da smo se u prvom spotu pozabavili jednom od interesantnijih i slavnijih epizoda hrvatske povijesti. Zato smo se okrenuli vremenima koja tek dolaze i pokušali se domisliti konteksta u kojem bi tema ostanka u domovini mogla biti obrađena na tipično Žujin način – uz razumijevanje našeg mentaliteta i običaja te dosta humora. Nakon dužeg promišljanja, uspjeli smo, barem za potrebe TV spota, izumiti teleportaciju, tehnološko dostignuće koje je pripadnicima svih nacija na svijetu omogućilo da otputuju kamo god požele, a Hrvatima da maksimiziraju užitak i lagodan život na svojoj rodnoj grudi. Poslije toga, scene u kojima Hrvati na specifičan način koriste teleportaciju praktički su se počele pisati same od sebe. I tako je – nakon uzbudljive produkcije koja nas je teleportirala od Ivanić Grada preko Zagreba pa do Zavižana – nastala naša nova kampanja za Žuju. Sve ostalo je povijest. Ili budućnost. Ovisi kako gledate“, istaknuo je Okanović.
Povodom lansiranja kampanje, Ožujsko pivo će svim zainteresiranima omogućiti i „teleportaciju“ u Žujinu tvornicu kroz aktivaciju u Muzeju iluzija. Aktivacija će biti dostupna od od petka 31. siječnja do nedjelje 2. veljače 2020. Više informacija o ovogodišnjoj kampanji mogu se pronaći na službenoj web stranici Ožujskog piva.
Agencija 404