Otvoren prvi Indola regionalni centa za edukaciju frizera u Slavoniji

Etablirani salon iz Nove Gradiške, Hair House, u suradnji s profesionalnim brendom za njegu, koloraciju i styling kose Indola, otvorio je vrata „starog“ salona na novoj lokaciji. Od sada na adresi Potočna ulica 10 možete posjetiti moderno uređeni i Indola ekskluzivni salon s najsuvremenijom opremom te se prepustiti stručnom timu frizera kvalitetne i profesionalne usluge s kojom se rijetki mogu pohvaliti.

Salon je zamišljen nešto drugačije od uobičajenih salona, pa su tako preseljenjem i preuređenjem salona unijeli svježinu i stvorili priliku za neke nove stvari u istočni dio Hrvatske. Osim salonskog dijela čije atraktivno uređenje poziva na opuštanje i odmor od svakodnevnog stresa, tu je je i dio za edukaciju mladih frizera, ali i svih onih željenih novih znanja i iskustava. Otvorenju su prisustvovali stari ali i novi klijenti, a među kojim je bila i Marina Zdunić, mlada influenserica koja već niz godina njegu svoje kose prepušta upravo Hair House-u. Pristigla je i Marija Huha, PPS menadžer za Adria regiju, koja će u suradnji s Hair House provoditi edukacije za brend Indolu.

Kontinuirana edukacija je temelj uspjeha svakoga frizera, a upoznavanje s najnovijim trendovima i usavršavanje frizerskih tehnika frizeru pruža inspiraciju i sigurnost za rad u salonu i s klijentima. „Frizerski saloni više nisu što su nekad bili. Trendovi se mijenjaju iz dana u dan i potrebno je konstantno učiti i biti u toku. Moderni frizerski saloni svojim klijentima moraju pružiti puno više od same usluge. Otvaranjem salona za edukaciju je naš način da svim klijentima osiguramo kvalitetu usluge i stručnost osoblja.“ – rekla nam je Marija Kumić vlasnica salona, ujedno i jedna od edukatorica. „Upravo je iz toga razloga profesionalni frizerski brend Indola, s kojim surađujemo već duže vrijeme, odabrao nas za svog partnera u stvaranju novog centra za edukaciju i usavršavanje frizera. Slavonija je tako postala bogatija za mjesto gdje će frizeri iz tog dijela Hrvatske moći usavršavati svoje vještine, dodatno se informirati o novitetima, ali i mjesto susreta s kolegama iz struke koja je posvećena stvaranju ljepote.“ – nadodala je Marija.

Vrlo je velik problem vlasnicama neovisnih salona odvojiti cijeli dan ili čak dva dana za odlazak na edukacije udaljene preko 150 kilometara, što zbog troškova, što zbog vremena kojega provode van svog salona. Indola brend je prepoznao potrebu za jednim takvim mjestom na području istočnog dijela Hrvatske, koji će mnogim neovisnim salonima omogućiti dodatno usavršavanje, a istovremeno umanjiti trošak odlaska na edukaciju, izbivanje iz salona itd. Smart concept poslovanje glavno je obilježje Indola brenda zbog čega se pozicionirao kao partner koji istinski razumije potrebe i težnje neovisnih salona kombinirajući znanje i kvalitetu 100-godišnjeg iskustva u frizerskoj industriji s potpuno novim partnerskim pristupom. Uz to, raznoliki asortiman proizvoda za njegu, koloraciju i oblikovanje kose je dizajniran za odgovaranje na sve specifične potrebe nezavisnih salona, a namijenjen je individualnim frizerima koji žele mlad, svjež, dinamičan, profesionalan i isključivo salonski brend po prihvatljivoj cijeni.

Indola, jedan od najbrže rastućih svjetskih hair style brandova, prepoznatljiva po inovacijama i kolekcijama inspiriranim street style lookovima donosi ‘pametno dostupnu’ edukacije salonima u Slavoniji, a Nova Gradiška postaje mjesto za razmjenu znanja i iskustava, za održavanje edukacija za frizere, ali i mjesto gdje klijenti mogu doživjeti kvalitetnu uslugu i osoblje koje je obučeno realizirati svaki svjetski trend.