Susret s dupinima jedan je od najdojmljivijih prizora koji se mogu doživjeti na Jadranskom moru. Upravo to je iskusio putopisac i bloger Kristijan Iličić koji je u sklopu inicijative „Čuvajmo svoj dom“ posjetio otok Lošinj i Institut Plavi svijet.
Edukativna plovidba u lošinjskom akvatoriju oduševila je sve prisutne jer su se dupini približili plovilima i nekoliko minuta plivali uz njih.
„Ove prizore ću dugo pamtiti posebno zato jer su dupini u Jadranu ugrožena vrsta i teško je predvidjeti kako će klimatske promjene utjecati na njih. Puno sam naučio o radu triju udruga koje podupire Procter&Gamble u svojoj inicijativi – OVO JE NAŠ DOM. ČUVAJMO GA. A posebno je dobro znati da postoje proizvodi za kućanstvo koji su dio rješenja u borbi protiv klimatskih promjena“, izjavio je prijatelj inicijative Procter&Gamblea, Kristijan Iličić.
Tijekom inicijative – OVO JE NAŠ DOM. ČUVAJMO GA. – Procter&Gamble donira 300 tisuća kuna udrugama koje su se istaknule svojim radom za zaštitu okoliša u Hrvatskoj. Osim Instituta Plavi svijet, po 100 tisuća kuna donacije dobit će udruga Biom za zaštitu bjeloglavog supa i udruga Lijepa naša za odabrane projekte u certificiranim eko školama.
Procter&Gamble ujedno predstavlja proizvode koji su vođeni idejom da ekološke promjene kreću od svih nas.
ARIEL ili svaki stupanj čini razliku!
Jeste li znali da visoka temperatura čini čak 60% ekološkog otiska kad je riječ o pranju rublja? To je više od ambalaže, proizvodnje i transporta zajedno. Arielova najnovija tehnologija za hladno pranje omogućuje učinkovito pranje na samo 30 stupnjeva, ali i niže. U trenutku kada se svijet zagrijava, Ariel poziva na hlađenje. Uz Ariel na nižu temperaturu su prilagođeni i deterdženti Dash i Tide. Uštedite energiju, sačuvajte odjeću i već ste značajno smanjili svoj utjecaj na okoliš.
PAMPERS ili velika ljubav za manje otpada!
Udobnost koju Pampers znači i za djecu i za roditelje Pampers ne želi promijeniti, nego poboljšati. U suradnji sa stručnjacima i roditeljima kreirani su materijali od vrhunske celuloze koji su lagani po strukturi, a jednako učinkoviti. U posljednjih 20 godina Pampers je smanjio težinu proizvoda i ambalaže za čak 40%, a jedan od proizvodnih pogona koristi 100% električne energije iz obnovljivih izvora.
HEAD&SHOULDERS ili bez tragova na planeti!
Od 1961. godine H&S je predan misiji da ukloni do 100% peruti iz kose. S istom predanošću ne želi ostavljati trag na planeti. Do 2030. godine cilj je koristiti do 100% reciklirane ili reciklabilne plastike. Nedavno je predstavljena i prva boca koja je proizvedena od plastike prikupljene na plažama. U proizvodnji je potrošnja vode već smanjena za 20%, a 95% proizvodnih pogona koristi pročišćivače i ne vraća otpadnu vodu u okoliš.
PANTENE, AUSSIE, HERBAL ESSENCES I HEAD&SHOULDERS ili operi, napuni, ponovi!
Punjive boce i refil pakiranja od nedavno su dostupni i u Hrvatskoj. Ova svjetska senzacija na području proizvoda za kosu pomaže da se upotreba tzv. nove plastike smanji za 50%, a praktični refili smanjuju upotrebu plastike za čak 60% u odnosu na uobičajenu ambalažu tih proizvoda.
Posjet Kristijana Iličića Lošinju i plovidbu s dupinima pogledajte ovdje.
Kupnjom navedenih P&G-jevih proizvoda u periodu od 1. ožujka do 31. svibnja sudjelujete u potpori herojima borbe za zaštitu okoliša.
Više informacija o aktivnostima kompanije Procter&Gamble na polju održivosti potražite ovdje.