Poziv građanima na potpisivanje peticije s ciljem zabrane držanja pasa na lancu

Husqvarna, najveći svjetski proizvođač opreme za rad na otvorenom, pokrenuo je novu provokativnu nacionalnu kampanju s ciljem zabrane držanja pasa na lancu. Krajem veljače na ulicama diljem Hrvatske postavljeni su plakati s porukama poput “DOSTA” i “Prijatelji ne bi trebali živjeti na lancu” kojima se želi podići svijest o okrutnim uvjetima u kojima mnogobrojni psi u Hrvatskoj prožive veliki dio svog života, a ponekad i cijelu svoju egzistenciju – na lancu. Outdoor medije popratila je i jaka online kampanja, kao i potresan TV spot snimljen iz perspektive psa iza kojeg stoje režiser Vanja Vascarac i kreativni direktor Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.
Video možete pogledati OVDJE.

Husqvarna brand već nekoliko godina privlači pažnju svojom “Treba znati prerezati” kampanjom, koja se nerijetko osvrće na svakodnevni život u Hrvatskoj, kao i na aktualna događanja. Ovo je prvi put da je ova komunikacijska platforma upotrijebljena za društveno odgovornu svrhu. Kampanji su se pridružile te su ju javno podržale brojne organizacije koje se bave zaštitom životinja pa je tako pokrenuta i online peticija za hitnu izmjenu Zakona o zaštiti životinja s ciljem zabrane držanja pasa na lancu u organizaciji udruge Prijatelji životinja, skloništa Prijatelji Čakovec, udruge Pobjeda Osijek i drugih članica Mreže za zaštitu životinja. U trenutku pisanja ovog članka, online peticija prikupila je preko 40.000 potpisa, a očekuje ih se još više u tjednima koji dolaze. Online peticiju možete potpisati OVDJE.

Naši klijenti već dugo vremena razmišljaju kako kampanju “Treba znati prerezati” okrenuti u smjeru koji ima još jači društveni utjecaj i vjerujem da smo u tome uspjeli. Iznimno smo sretni odjekom i rezultatima peticije kao i iskazanom empatijom građana. Neke probleme naše okoline treba iznijeti na vidjelo, u svoj svojoj okrutnosti. Život na lancu nije život.” – istaknuo je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.

Lanac me žulja od mog ranog djetinjstva. Jednostavno ne mogu prihvatiti da je u 21. stoljeću to još uvijek sveprisutan način držanja pasa. Kako već zadnjih par godina radimo kampanje na platformi Treba znati prerezati počela sam vrlo često koristiti taj izraz kad mi je dosta nečega ili kad mislim da je vrijeme da se nešto promijeni. Tako se desila i ova kampanja u jednom razgovoru s mojom sestrom – jednostavno smo zaključile dosta je; treba prerezati. Malim pomacima u širenju svijesti mogu se napraviti veliki koraci za život jednog psa na lancu. Ovo su naše vrijednosti i došao je pravi trenutak da ih prenesemo javnosti.” – dodala je Martina Drezga, Managing Director Husqvarna Hrvatska.