GROHE je dobitnik Red Dot nagrade za “Brand godine”

Red Dot priznanje, kao jedno od najistaknutijih međunarodnih priznanja u svijetu, u kategoriji Brand & Communication Design 2019 dodijeljeno je ove godine za Brend godine kompaniji GROHE, vodećem svjetskom proizvođaču sanitarne opreme, koji se ovim priznanjem nagrađuje najboljim brendom u industriji. Svojom izvanrednom kvalitetom dizajna i dosljednom komunikacijom o vlastitim vrijednostima brenda, GROHE je očarao Red Dot ocjenjivački sud kojeg predstavljaju vrhunski međunarodni stručnjaci. Pored GROHE-a, u kategoriji “Brendovi” najviše priznanja dobili su Deutsche Telekom i HappyGoal.

Oduševljeni smo zbog nagrade. Doprinos je to i kompanije GROHE i njenih zaposlenika iz više od 150 zemalja, koji iz dana u dan dosljedno predstavljaju naš brend. Istodobno, prepoznat je novi smjer kojim smo krenuli kako bi GROHE i njezini proizvodi bili predstavljeni u holističkom kontekstu, što daje dodatnu relevantnost izvan sanitarne industrije “, izjavio je Thomas Fuhr, CEO Grohe AG.

Renomirana nagrada za moderan pristup brend komunikaciji
Uručenje nagrade održat će se 1. studenog 2019. na svečanoj Red Dot Gala večeri u Berlinu. Profesor dr. Peter Zec, osnivač i izvršni direktor Red Dot Award, uručit će trofej i već je čestitao laureatima: „Pobijediti u žiriju Red Dot-a nije lagan zadatak. Naši stručnjaci su vrlo kritični, a na temelju strogih kriterija pregledavaju se sve stavke prije nego što se donese konačna odluka.
Ova nagrada dokaz je izvrsnosti u komunikaciji o brendu i uspješnog prenošenja konzistentne slike branda na različitim kanalima. Želim čestitati zasluženim laureatima na izvrsnom nastupu i radujem se osobnoj predaji njihovog trofeja kao simbolu njihovog izvanrednog uspjeha u nagradi Red Dot
.”

Nakon ceremonije dodjele nagrada u Berlinu, zabava će se nastaviti na Noći dizajnera. Izložba pobjednika pod nazivom “Dizajn na sceni” bit će organizirana samo na jednu noć pred 1400 gostiju, a u sklopu nje bit će predstavljen i GROHE. Pored toga, GROHE je kao brend uključen u International Yearbook Brands & Communication Design 2019/2020, koji izlazi 14. studenog i bit će u prodaji širom svijeta.