Zalando otkriva kupovne navike Hrvata

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i stil života, ovoga ljeta obilježava prvu godišnjicu poslovanja na hrvatskom tržištu te otkriva omiljene proizvode svojih kupaca. Najpopularniji odjevni predmet kupljen na ovoj platformi bile su majice s kapuljačom.

U povodu obilježavanja svog prvog rođendana u Hrvatskoj, Zalando donosi omiljene kategorije na lokalnom tržištu. Zalando na svojoj platformi hrvatskim kupcima nudi 2000 popularnih brendova, odnosno više od 460.000 različitih proizvoda. Hrvatski kupci najčešće biraju klasične boje, među kojima su najtraženije crna, bijela i tamnoplava. Najpopularniji odjevni predmet u Hrvatskoj bile su majice s kapuljačom. Žene su najčešće kupovale sportske majice, a muškarci majice kratkih rukava. U košaricama ženskih kupaca češće su se nalazile haljine nego suknje, dok je torba najprodavaniji ženski modni dodatak u proteklih godinu dana u Hrvatskoj. Kada je riječ o dječjoj odjeći, u Hrvatskoj su se najčešće kupovale tenisice, a zatim majice kratkih rukava, jednodijelna odijelca i setovi.

Daniel Rogiński, Zalandov generalni direktor za Hrvatsku kaže: „U Hrvatskoj obilježavamo prvu godišnjicu poslovanja te primjećujemo da su povratne reakcije kupaca na našu ponudu veoma pozitivne. To nas čini sretnima i sigurni smo da nas naša ponuda sjajne kombinacije širokog asortimana, inspiracije, odličnog iskustva kupaca i pogodnosti vodi našem cilju da i na hrvatskom tržištu postanemo polazište za modu.

Kako bi proslavio svoju prvu godišnjicu na ovom tržištu, Zalando je pokrenuo kampanju ‘Ljeto je u tebi’ (‘Summer is in You’) u kojoj je okupljena raznolika ekipa talenata i kreativaca te njihov ljetni stil. Kampanja je snimana u Zagrebu, a njena zaštitna lica su Slavko Sobin i Ida Prester koji predstavljaju raznolikost modne ponude Zalanda.

U proteklih godinu dana Zalando je uveo nove kategorije i usluge kako za svoje kupce tako i za svoje partnere. Od srpnja prošle godine hrvatski modni brendovi mogu se uključiti u Zalandov Partner program te svoje proizvode predstaviti gotovo 49 milijuna korisnika diljem Europe. Istovremeno, Zalando je hrvatskim kupcima omogućio pristup nizu proizvoda postojećih partnera. Također, kako bi domaćim kupcima iskustvo kupnje učinio još ugodnijim, uvedena je i mogućnost dostave na popularne paketomate.

Kako bi kupcima pomogao da pronađu pravi odjevni predmet, Zalando neprestano investira i primjenjuje tehnološka rješenja za stvaranje personaliziranog iskustva kupnje. Na temelju stručnosti Zalandovih stilista i informacija o kupovinama kupaca, Zalandovi algoritmi strojnog učenja samostalno kupcima predlažu širok, personalizirani odabir odjeće prema interesima ili već realiziranim kupnjama. Uza sve to, kupci i sami mogu pronaći nove ideje i stilove na posebnoj Inspiration stranici s domaćim i poznatim europskim influencerima.

U budućnosti se planiramo fokusirati na suradnju s lokalnim brendovima i dovesti ih na našu platformu kako bismo kupcima u Hrvatskoj pružili još više lokalnog asortimana“, poručuje Daniel Rogiński.